Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέα εφαρμογή της ΣΤΑΣΥ για τη λειτουργία των ανελκυστήρων στο Μετρό

Οι επιβάτες με κινητική αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα θα μπορούν να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για βλάβες σε ανελκυστήρες των μέσων σταθερής τροχιάς.

Νέα εφαρμογή της ΣΤΑΣΥ για τη λειτουργία των ανελκυστήρων στο Μετρό

Σε λειτουργία είναι από σήμερα 1η Φεβρουαρίου 2024 η νέα mini εφαρμογή στην ιστοσελίδα της ΣΤΑΣΥ, όπου οι επιβάτες με κινητική αναπηρία και συνολικά τα εμποδιζόμενα άτομα θα ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για βλάβες σε ανελκυστήρες των μέσων σταθερής τροχιάς. Η εφαρμογή είναι προσβάσιμη απ' όλες τις φορητές συσκευές.

Σε διαδραστικούς χάρτες για καθεμιά από τις 3 γραμμές του Μετρό αποτυπώνονται αναλυτικά οι σταθμοί και οι ανελκυστήρες που διαθέτουν, με ακριβή περιγραφή της θέσης και της κατάστασης λειτουργίας τους. Η ενημέρωση των χαρτών είναι συνεχής και γίνεται σε πραγματικό χρόνο από τους εργαζόμενους στα Κέντρα Ελέγχου των 3 Γραμμών του Μετρό. Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του ανελκυστήρα στην κεντρική ιστοσελίδα της ΣΤΑΣΥ, ο επισκέπτης αναζητά τους σταθμούς της γραμμής που τον ενδιαφέρουν και ενημερώνεται για την κατάσταση λειτουργίας των ανελκυστήρων. Το εικονίδιο του σταθμού με πράσινη ένδειξη ενημερώνει ότι είναι σε λειτουργία όλοι οι ανελκυστήρες του, με κίτρινη ένδειξη ότι υφίσταται τεχνική βλάβη, με τον σταθμό ωστόσο προσβάσιμο μέσω εναλλακτικών ανελκυστήρων, και με κόκκινη ένδειξη ότι ο σταθμός είναι προσωρινά μη προσβάσιμος.

Στο δίκτυο του μετρό (Γραμμές 1, 2 και 3) λειτουργούν συνολικά 210 ανελκυστήρες. «Οι 5-6 τεχνικές βλάβες, που κατά μέσο όρο σημειώνονται καθημερινά στους ανελκυστήρες του δικτύου του Μετρό, στο πλαίσιο της αδιάλειπτης 20ωρης λειτουργίας του, αποκαθίστανται στην πλειοψηφία τους άμεσα, εντός λίγων ωρών από την καταγραφή τους», αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.

«Το Μετρό και το Τραμ είναι μέσα φιλικά προς τα άτομα με αναπηρία σ' ένα ευρύτερα δύσκολο γι' αυτά περιβάλλον, η ΣΤΑΣΥ ωστόσο αναγνωρίζει την ανάγκη συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών και υποδομών της και παρεμβαίνει εκεί όπου εντοπίζονται κενά και προβλήματα στην προσβασιμότητα. Η νέα mini εφαρμογή είναι μια από τις σχεδιαζόμενες δράσεις που σταδιακά υλοποιούνται, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας των ατόμων με αναπηρία», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v