Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Forthnet: Κινήσεις ενίσχυσης της στρατηγικής θέσης στην αγορά Pay TV

Οι νέες συμφωνίες της Forthnet και πώς ενισχύουν την αξία του τηλεοπτικού της χαρτοφυλακίου. Η συντηρητική εμπορική πολιτική και η έμφαση στις υπηρεσίες On Demand και Nova Go. Τα μηνύματα από τα αποτελέσματα 2017.

Forthnet: Κινήσεις ενίσχυσης της στρατηγικής θέσης στην αγορά Pay TV

Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και την υπερφορολόγηση (τέλος 10% στη συνδρομητική τηλεόραση και 5% στη σταθερή τηλεφωνία) και τη χαμηλή εμπορική απόδοση της Super League, η διοίκηση της Forthnet συνεχίζει τις προσπάθειες ενίσχυσης της στρατηγικής θέσης στην αγορά Pay TV. Τον προηγούμενο χρόνο πέτυχε να διατηρήσει, αλλά και να ισχυροποιήσει τη στρατηγική της θέση στην ελληνική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης.

Οπως επισημαίνουν στην Κάντζα, οι εμπορικές συμφωνίες που πέτυχε η Fοrthnet με τις δύο ανταγωνιστικές εταιρείες (Vodafone και Wind) για την παράλληλη και μη αποκλειστική μετάδοση των καναλιών Novasports από τις IPTV πλατφόρμες τους, επιβεβαιώνει την τεχνογνωσία και την υψηλή εμπορική αξία του αθλητικού περιεχομένου που διαθέτει και επιβεβαιώνει, εντέλει, την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης.

Τόσο στον τομέα της συνδρομητικής τηλεόρασης όσο και των τηλεπικοινωνιών, η Fοrthnet συνεχίζει να εφαρμόζει συντηρητική εμπορική πολιτική και με στόχο τη βελτίωση του κοστολογικού της μοντέλου προχώρησε στον πρόωρο τερματισμό της Σύμβασης Κεντρικής Διαχείρισης με τη Super League. Παράλληλα προχώρησε πρόσφατα στην υπογραφή διμερών συμβάσεων με τις ΠΑΕ ΑΕΚ, ΑΕΛ, Αστέρας Τρίπολης, Λεβαδειακός, Ολυμπιακός, Πανιώνιος, ΠΑΣ Γιάννινα για τη σεζόν 2018/2019, που προστέθηκαν στην ήδη ισχύουσα συμφωνία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Επιπλέον, συνεχίζει να ενισχύει τόσο το αθλητικό όσο και το κινηματογραφικό περιεχόμενο, προχωρώντας σε νέες συμφωνίες ή ανανεώσεις παλαιότερων συνεργασιών. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία συνήψε συνεργασία με ένα από τα σημαντικότερα studios του Hollywood, την MGM (Metro Goldwyn Mayer), ενώ ανανέωσε την ήδη ισχύουσα και πολύχρονη συνεργασία της με την 21st Century Fox.

Ταυτόχρονα «μέσω καινοτόμων υπηρεσιών βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία των συνδρομητών της». Η υπηρεσία Nova On Demand συνεχώς εμπλουτίζεται με χιλιάδες ώρες προγράμματος που καλύπτουν όλα τα είδη ψυχαγωγίας και καταγράφει συνεχή ανοδική πορεία τόσο σε αριθμό χρηστών όσο και στον μέσο όρο ημερήσιας χρήσης. Παράλληλα αναβαθμίζεται και η υπηρεσία Nova Go, που η χρήση της είναι πλέον ελεύθερη για όλους τους συνδρομητές, όταν ταξιδεύουν στις χώρες της ΕΕ.

Για τη χρήση 2017 η εταιρεία ανακοίνωσε πως εξυπηρετεί 689.000 μοναδικά νοικοκυριά. Στο τέλος του Δεκεμβρίου 2017, τα νοικοκυριά με Nova 3Play και συνδυαστικές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών της Fοrthnet, ανήλθαν στα 289.900 ενώ το μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Fοrthnet διαμορφώθηκε στο 42,1%. Στο τέλος Δεκεμβρίου 2017, η συνδρομητική βάση Pay TV ανερχόταν σε 417.000.

Η διατήρηση της στρατηγικής θέσης που κατέχει η εταιρεία στον τομέα της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα αποτυπώνεται και στα έσοδα από διαφήμιση, τα οποία το 2017 ήταν βελτιωμένα κατά 13,9%, ως αποτέλεσμα «του διαρκώς αναβαθμιζόμενου περιεχομένου του τηλεοπτικού προγράμματος της Nova».

Τα ομαλοποιημένα συνολικά έσοδα του ομίλου στη χρήση 2017 ανήλθαν στα 297 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση περί το 8,5% σε σχέση με το δωδεκάμηνο του 2016. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2017 διαμορφώθηκαν σε 40,2 εκατ., έναντι 54,8 εκατ. ευρώ του 2016, επηρεαζόμενα κυρίως από τη συμπίεση των τιμών και το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός τον Δεκέμβριο του 2017 ανερχόταν σε 256 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v