Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Pink Woman: Ποντάρει σε αύξηση τζίρου 40% μετά τη βουτιά του 2020

Βελτίωσε το περιθώριο κέρδους κατά 8,9 μονάδες στην πανδημία και προσβλέπει σε κερδοφορία 3,8 εκατ. ευρώ φέτος. Στα 100 σημεία το δίκτυο.

Pink Woman: Ποντάρει σε αύξηση τζίρου 40% μετά τη βουτιά του 2020

Υπερκάλυψη της ζημιάς της πανδημίας, με αύξηση πωλήσεων κατά 40% και κέρδη πάνω από 3,8 εκατ. ευρώ προβλέπει για το 2021 η Intrafashion Group, εταιρεία που αναπτύσσει την ελληνική αλυσίδα γυναικείας μόδας Pink Woman.

Η δραστηριότητα, που έχει περάσει εξολοκλήρου στον έλεγχο του Δημήτρη Ματεμτζή από τον ιδρυτή της, Παύλο Χατζηπαυλίδη, μέσω management buyout, εκτιμάται ότι θα ανακάμψει και η πρόβλεψη θεωρείται ασφαλής με βάση τις επιδόσεις 10μήνου της τρέχουσας χρήσης. Η διοίκηση δε, εκτιμά ότι οι καλές επιδόσεις φέτος θα βελτιώσουν την καθαρή θέση της εταιρείας που επηρεάστηκε σημαντικά από τα lockdown της περσινής χρονιάς.

Με τέσσερις μήνες κλειστά καταστήματα, η Intrafashion Group είδε τον κύκλο εργασιών της πέρυσι να υποχωρεί κατά 27,2% στα 18,8 εκατ. ευρώ (από 25,9 εκατ. ευρώ το 2019). Πάντως η διοίκηση τους ελληνικού fast fashion brand εφάρμοσε ένα στρατηγικό πλάνο εμπορικής πολιτικής που επέτρεψε την βελτίωση του περιθωρίου μικτού κέρδους κατά 8,9 μονάδες, ήτοι σε 27,5% έναντι 18,6% ενώ παράλληλα περιόρισε τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης σημαντικά, με αποτέλεσμα τη θεαματική μείωση των καθαρών ζημιών, από 5,1 εκατ. ευρώ το 2019 σε 0,7 εκατ. ευρώ το 2020.

Λόγω των ζημιών η κεφαλαιακή διάρθρωση της εταιρείας επιδεινώθηκε καθώς οι ζημίες οδήγησαν σε μείωση των ιδίων κεφαλαίων, ενώ οι υποχρεώσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 1,1 εκατ. ευρώ. Πάντως στις 31.12.2020 η εταιρεία διέθετε επαρκή ταμειακά διαθέσιμα ύψους 1,6 εκατ. ευρώ. Επίσης, όπως σημειώνει η εταιρεία στις οικονομικές της καταστάσεις, επιδεινώθηκε η κυκλοφοριακή ταχύτητα των αποθεμάτων κατά 66 ημέρες περίπου, από 96 πέρυσι σε 162 ημέρες φέτος, κάτι που σχετίζεται με την αναμενόμενη σημαντική αύξηση πωλήσεων. Οι ημέρες είσπραξης των απαιτήσεων παραμένουν σε πολύ υγιή επίπεδα, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας.

Τα στοιχεία δεκαμήνου του 2021, υπό την προϋπόθεση απρόσκοπτης λειτουργίας του λιανεμπορίου μέχρι το τέλος του έτους προοιωνίζονται αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 40% περίπου φέτος και επιστροφή σε ισχυρή κερδοφορία της τάξης των 3,8 εκατ. ευρώ περίπου.

Σημειώνεται ότι στο τέλος του 2020 η Pink Woman διέθετε 19 εταιρικά καταστήματα. Σήμερα το δίκτυο, μαζί με τα καταστήματα που αναπτύσσουν συνεργάτες franchisee φτάνει τα 100 σημεία πώλησης, με πιο πρόσφατο το κατάστημα στην Άμφισσα. Το ελληνικό σήμα έχει παρουσία εκτός από την Ελλάδα σε Ιταλία, Κύπρο, Μάλτα και άλλες χώρες, ενώ διαθέτει καθετοποιημένες εγκαταστάσεις στην Καβάλα.

Δραστηριοποιείται στην παραγωγή, στην χονδρική και λιανική και στην αντιπροσώπευση οίκων, καθώς και στην εμπορία καλλυντικών ειδών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v