Ποια είναι η αλυσίδα Πίτσιας που εντάχθηκε στο καλάθι του νοικοκυριού

Εγινε το 15ο μέλος στο καλάθι του νοικοκυριού. Τι λέει ο επικεφαλής της στο Euro2day.gr για την κατανάλωση, το κόστος ενέργειας και την κερδοφορία.

Ποια είναι η αλυσίδα Πίτσιας που εντάχθηκε στο καλάθι του νοικοκυριού

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Πίτσιας, μια μικρή οικονομική οντότητα από την Πιερία, έγινε χθες Τετάρτη το 15ο μέλος της ομάδας των εγχώριων παικτών που προσφέρουν στους καταναλωτές τους το καλάθι του νοικοκυριού.

Αν και η συγκεκριμένη αλυσίδα δεν έχει τζίρο πάνω από 90 εκατ. ευρώ (σ.σ. το καλάθι είναι υποχρεωτικό για αλυσίδες με μεγαλύτερο τζίρο), το γεγονός ότι διαθέτει την απαιτούμενη μηχανοργάνωση για να διασυνδεθεί με την πλατφόρμα e-katanalotis αποτέλεσε ένας από τους βασικούς λόγους ένταξής της σε αυτή.

Η μηχανοργάνωση, η επάρκεια στα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι και η ενίσχυση του ανταγωνισμού αποτελούν επιπλέον κριτήρια ένταξης και άλλων αλυσίδων στην πρωτοβουλία, λέει στο Euro2day.gr κυβερνητικός αξιωματούχος. Σύμφωνα με στον ίδιο, ακόμη τέσσερις αλυσίδες έχουν δείξει ενδιαφέρον να δημιουργήσουν το δικό τους καλάθι και να ενταχθούν στο e-katanalotis.

Το καλάθι της αλυσίδας Πίτσιας προσφέρει 51 προϊόντα, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων είναι επώνυμα. Σχετικά με το αποτύπωμά της στην αγορά, ο επικεφαλής της Κωνσταντίνος Πίτσιας λέει στο Euro2day.gr ότι είναι από τους βασικούς παίκτες στις περιοχές που δραστηριοποιείται, ελέγχοντας μερίδιο πάνω από 25%.

Η αλυσίδα, που την περασμένη Άνοιξη εξαγόρασε 3 καταστήματα της Μαζί Markets και σήμερα το δίκτυό της αριθμεί 27 σημεία πώλησης, πέτυχε πέρυσι ανάπτυξη των πωλήσεών της πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς. Ο τζίρος της στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου του 2021 κατά τη διάρκεια της οποίας ενίσχυσε το δίκτυό της με 3 νέα καταστήματα, ανήλθε στα 23,172 εκατ. ευρώ από 20,7 εκατ. ευρώ το 2020, το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 24,76% επί των πωλήσεων από 22,57% και τα καθαρά της κέρδη στις 540.388 ευρώ από 311.779 ευρώ το 2020.

Η ανάπτυξή της συνεχίσθηκε και στους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς. Το πρώτο πεντάμηνο ο κύκλος εργασιών της ήταν αυξημένος κατά 26,09% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Όμως οι πληθωριστικές πιέσεις και η αύξηση τους κόστους ενέργειας κάνουν τους καταναλωτές συγκρατημένους λέει ο κ. Πίτσιας. Σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον, όπου όλοι, καταναλωτές και επιχειρήσεις, πιέζονται, όπως λέει, η αλυσίδα «θυσιάζει» την κερδοφορία της για να κρατήσει τους πελάτες και να παραμείνει ανταγωνιστική.

Για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, η διοίκηση της αλυσίδας εκτιμά ότι θα πετύχει τζίρο πάνω από 30 εκατ. ευρώ ενώ στα σχέδιά της είναι η δημιουργία logistic center. Πρόκειται για επένδυση άνω των 5 εκατ. ευρώ -έχει καταθέσει τον φάκελο ένταξης στον Αναπτυξιακό Νόμο- σε έκταση 37 στρεμμάτων στον κόμβο της Πιερίας, όπου σκοπεύει να «χτίσει» 8.000 τ.μ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v