Το σήμα της διεθνούς αλυσίδας σούπερ μάρκετ SPAR International επανήλθε πριν από λίγα εικοσιτετράωρα στην ελληνική αγορά με νέα στρατηγική, νέο συνεργάτη και πιο ρεαλιστικές προσδοκίες.
Έχοντας αποτύχει στις προηγούμενες προσπάθειες ανασυγκρότησης του brand στη χώρα, οι Ολλανδοί δείχνουν αυτή τη φορά να μαθαίνουν από τα λάθη του παρελθόντος. Κλειδί για το comeback της SPAR αποτελεί η στρατηγική συμφωνία με τον όμιλο Βερούκα, ιδιοκτήτη της αλυσίδας Bazaar.
Η νέα φάση ανάπτυξης του σήματος SPAR στην ελληνική αγορά ξεκίνησε επίσημα τη Μεγάλη Εβδομάδα, με τη λειτουργία του πρώτου εταιρικού καταστήματος στην Αθήνα, σε κεντρικό σημείο, κοντά στους Στύλους του Ολυμπίου Διός. Παράλληλα, στα σκαριά είναι η υλοποίηση έξι συνεργασιών στην Κρήτη και τριών στην Κω μέσω franchising.
Η ομάδα ανάπτυξης εξετάζει ήδη νέα αιτήματα συνεργασίας, με στρατηγικό στόχο, ρεαλιστικά, όπως λένε, την παρουσία της Spar στη νησιωτική χώρα με έμφαση στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάμηνα, προκειμένου έως το τέλος του έτους το δίκτυο να αριθμεί 15-20 σημεία.
«Δεν μας απασχολεί ο αριθμός των καταστημάτων αλλά η γεωγραφική στόχευση και η επιχειρησιακή βιωσιμότητα κάθε σημείου», δηλώνει στο Euro2day.gr o Παναγιώτης Τσαγκάρης, εμπορικός διευθυντής του ομίλου Βερούκα.
Η εστίαση στη νησιωτική Ελλάδα, όπως εξηγεί ο ίδιος, είναι στρατηγική. «Πρόκειται για περιοχές που καταγράφουν υψηλότερη κατανάλωση, ιδιαίτερα κατά την τουριστική περίοδο, και παρουσιάζουν μεγαλύτερη ζήτηση για διεθνή brands».
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin