Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Eργοτάξιο για το γήπεδο του ΠΑΟ εγκαθιστά η ΑΚΤΩΡ

Τον Σεπτέμβριο του 2010 υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμο του γήπεδο του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό, καθώς τα έργα ξεκίνησαν με την εγκατάσταση του εργοταξίων από την εταιρία ΑΚΤΩΡ που έχει αναλάβει την κατασκευή.

Eργοτάξιο για το γήπεδο του ΠΑΟ εγκαθιστά η ΑΚΤΩΡ
Σε δύο χρόνια το Σεπτέμβριο του 2010 υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμο του γήπεδο του Παναθηναϊκού στο Βοτανικό, καθώς τα έργα ξεκίνησαν με την εγκατάσταση του εργοταξίων από την εταιρίαα ΑΚΤΩΡ που έχει αναλάβει την κατασκευή.

Οι εκσκαφές για το έργο υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα και αφού προηγουμένως εκδοθεί η οικοδομική άδεια, για την οποία ο αντιδήμαρχος Αθηναίων κ. Χρόνης Ακριτίδης εκτίμησε ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα. Η συμφωνία που έχει υπογράψει ο Παναθηναϊκός με την ΑΚΤΩΡ προβλέπει ότι η κατασκευή του γηπέδου θα διαρκέσει 19 μήνες, από την έκδοση της άδειας.

Το νέο γήπεδο του Παναθηναικού θα έχει χωρητικότητα 40.000 θέσεων και θα περιλαμβάνει κύριους, βοηθητικούς χώρους και υπόγειο σταθμό αυτοκινήτων και θα κατασκευαστεί σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές FIFA και UEFA για στάδια 4 αστέρων. Το γήπεδο θα παρέχει στους θεατές άψογη ορατότητα από όλα τα σημεία του.

Το νέο γήπεδο του ΠΑΟ θα διαθέτει 3 διαζώματα δυτικά και ανατολικά και 2 διαζώματα βόρεια και νότια. Στο πρώτο διάζωμα του γηπέδου θα βρίσκονται οι θέσεις επισήμων και οργανωμένων οπαδών. Στο δεύτερο διάζωμα οι διακεκριμένες θέσεις και στο ανατολικό τμήμα οι οικογενειακές.

Τέλος στο τρίτο διάζωμα χωροθετούνται οι σουίτες καθώς και τα θεωρία του Τύπου. Επίσης υπάρχει πρόβλεψη για την πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Στους χώρους του γηπέδου που θα είναι εξ` ολοκλήρου ποδοσφαιρικό θα υπάρχουν χώροι εστίασης και μπαρ καθώς και χώροι καφέ και ψυχαγωγίας.

Το συμβατικό κόστος του έργου, όπως προβλέπει η συμφωνία έχει υπογραφεί, είναι 96 εκατομμύρια ευρώ από κεφάλαια της Παναθηναϊκός ΑΕ. Το γήπεδο που χωροθετείται μεταξύ των οδών Αγίου Πολυκάρπου και Αγίας Άννης εξυπηρετείται από το Μετρό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο