Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ-Iντρακάτ-Κοπελούζου

Απέναντι στο ισχυρό σχήμα των Ελλάκτωρ - J&P Άβαξ και ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ που θα διεκδικήσει το μεγάλο έργο των επεκτάσεων της Αττικής Οδού θα παραταχθούν οι όμιλοι ΑΕΓΕΚ, Intrakat και Κοπελούζου.

  • του Φάνη Γαβρινιώτη
Κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ-Iντρακάτ-Κοπελούζου
Απέναντι στο ισχυρό σχήμα των εταιριών ΕΛΛΑΚΤΩΡ - J&P Άβαξ και ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ που θα διεκδικήσει το μεγάλο έργο των επεκτάσεων της Αττικής Οδού θα παραταχθούν -σύμφωνα με πληροφορίες του euro2day.gr - οι όμιλοι ΑΕΓΕΚ, Intrakat και Κοπελούζου, που έχουν συγκροτήσει για τον λόγο αυτό κοινοπραξία.

Οι βασικές πτυχές της συνεργασίας των τριών ομίλων έχουν συμφωνηθεί, ώστε όταν το ΥΠΕΧΩΔΕ δημοπρατήσει το έργο να είναι έτοιμη η κοινοπραξία που θα συμμετάσχει στον διαγωνισμό.

Υπενθυμίζεται ότι αρχική πρόθεση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά ήταν το έργο των επεκτάσεων της Αττικής Οδού να δημοπρατηθεί τον περασμένο Μάιο και ο ανάδοχος να αναδειχτεί μέχρι τα τέλη του 2009. Ωστόσο, οι αντιδράσεις φορέων και δήμων απ’ όπου θα διέλθουν οι αυτοκινητόδρομοι εμπόδισαν την υλοποίηση των σχεδίων αυτών.

Πάντως, το υπουργείο -ίσως με νέες αλλαγές στη χάραξη των αυτοκινητοδρόμων- προτίθεται να προωθήσει το έργο του 1,65 δισ. ευρώ το επόμενο διάστημα, ικανοποιώντας το αίτημα των μεγάλων τεχνικών εταιριών που ζητούν επίμονα τη δημοπράτησή του.

Αξίζει να σημειωθεί πως η πλευρά της ΕΛΛΑΚΤΩΡ και της J&P Άβαξ, σχήμα στο οποίο θα προσχωρήσει και ο όμιλος ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ που ελέγχει ως γνωστόν το 21,5% της ΑΤΤΙΚΑΤ (μετόχου της Αττικής Οδού), θεωρεί σχεδόν σίγουρο ότι το έργο θα καταλήξει σε αυτούς λόγω των πλεονεκτημάτων που θα προσφέρουν (ενιαίο διόδιο κ.ά.).

Πριν από τρία χρόνια οι μέτοχοι της Αττικής Οδού είχαν προτείνει στο ΥΠΕΧΩΔΕ την απευθείας ανάθεση του έργου και τη χρηματοδότησή του εξ ολοκλήρου από την κοινοπραξία, με αντάλλαγμα την παράταση της εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού.

Ωστόσο, το αίτημά τους δεν έγινε δεκτό. Μετά τη συγκρότηση της κοινοπραξίας των εταιριών ΑΕΓΕΚ - Intrakat - Κοπελούζου, τα δεδομένα φαίνεται να μεταβάλλονται, ιδίως μετά την "επιθετική στρατηγική" που έχουν δείξει οι τρεις εταίροι στους πρόσφατους διαγωνισμούς όπου συμμετείχαν.

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΕΓΕΚ έχει κερδίσει με μεγάλες εκπτώσεις τους περισσότερους διαγωνισμούς δημοσίων έργων, η Intrakat απέκτησε ταχύτατα πτυχίο ανώτερης τάξης και ο όμιλος Κοπελούζου ανακηρύχθηκε ανάδοχος διεθνούς διαγωνισμού για την ανάπτυξη, την ανακατασκευή και τη λειτουργία του αεροδρομίου Pulkovo στη Ρωσία.

[email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v