Διάκριση για το Ιατρικό Αθηνών

Σύμφωνα με την ανεξάρτητη διεθνή έρευνα GLOBAL PULSE 2009, το Ιατρικό Αθηνών ανακηρύχθηκε ως η εταιρία με την καλύτερη φήμη στον κλάδο των ιατρικών υπηρεσιών.

Διάκριση για το Ιατρικό Αθηνών
Σύμφωνα με την ανεξάρτητη διεθνή έρευνα GLOBAL PULSE 2009, το Ιατρικό Αθηνών ανακηρύχθηκε ως η εταιρία με την καλύτερη φήμη στον κλάδο των ιατρικών υπηρεσιών, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Το GLOBAL PULSE, είναι μια έρευνα που διεξήχθη το Φεβρουάριο του 2009 από το διεθνούς κύρους οργανισμό Reputation Institute σε 32 χώρες. Στην Ελλάδα, η έρευνα διεξάγεται σε συνεργασία με την Tradelink Reputation Research and Consultancy και αξιολογήθηκαν 65 μεγάλες εταιρίες.

Το Global Reputation Pulse μετράει την εταιρική φήμη μεγάλων εταιριών παγκοσμίως στα χαρακτηριστικά του συναισθηματικού δεσίματος (εμπιστοσύνη, φήμη, θαυμασμό και καλή εντύπωση) καθώς και στους επτά πυλώνες της φήμης.

Από το χώρο της υγείας στην Ελλάδα αξιολογήθηκαν τρεις όμιλοι ιατρικών υπηρεσιών. Το Ιατρικό Αθηνών διακρίθηκε πρώτο και στους επτά πυλώνες της φήμης οι οποίοι είναι: Προϊόντα/Υπηρεσίες, Καινοτομία, Κοινωνική Υπευθυνότητα, Εταιρική Διακυβέρνηση, Εργασιακό Περιβάλλον, Ηγεσία και Οικονομική Ευρωστία.

Ο πυλώνας με την μεγαλύτερη επιρροή στην φήμη είναι τα Προϊόντα/ Υπηρεσίες όπου το Ιατρικό Αθηνών διακρίθηκε και εκεί πρώτο με μεγάλη διαφορά από τους υπολοίπους ομίλους ιατρικών υπηρεσιών. Οπωσδήποτε κάθε ένας από τους επτά πυλώνες είναι εξίσου σημαντικός και καθοδηγεί την εταιρική φήμη. Ως εκ τούτου για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη, τον θαυμασμό, την καλή εντύπωση και την υποστήριξη οι εταιρείες πρέπει να αναπτύξουν και τους επτά πυλώνες της φήμης.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, και αφού τα αποτελέσματα σταθμίζονται για να εξαλείψουν τις διαφοροποιήσεις ανά χώρα και άρα να είναι συγκρίσιμα μεταξύ των, στον ευρύτερο κλάδο των υπηρεσιών υγείας (κλινικές, διαγνωστικά εργαστήρια, φαρμακευτικές, κατασκευαστές ιατρικού εξοπλισμού κλπ) το Ιατρικό Αθηνών αναδείχθηκε ως η πέμπτη εταιρεία παγκοσμίως με την καλύτερη φήμη.

Ο κύριος Nicolas Trad, Managing Partner του Reputation Institute δήλωσε ότι: “Όπως δείχνουν και τα αποτελέσματα της έρευνας Global Reputation Pulse 2009, τη σήμερον ημέρα που οι εταιρίες κρίνονται πιο αυστηρά, η φήμη είναι ακόμα πιο σημαντικός οδηγός μίας επιχείρησης που τη βοηθάει να διατηρήσει την υποστήριξη του κόσμου.”

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v