Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΗΠΑ: Οι καταναλωτές αλλάζουν κατεύθυνση

Οι Αμερικανοί καταναλωτές μοιάζουν να έχουν ”πεισμώσει”, όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία για τις λιανικές πωλήσεις Ιανουαρίου, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 0,3% σε μηνιαία βάση. Οι αναλυτές ανάμεναν πτώση των λιανικών πωλήσεων κατά 0,3%

ΗΠΑ: Οι καταναλωτές αλλάζουν κατεύθυνση
Οι Αμερικανοί καταναλωτές μοιάζουν να έχουν ”πεισμώσει”, όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία για τις λιανικές πωλήσεις Ιανουαρίου, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 0,3% σε μηνιαία βάση.

Σημειώνεται ότι οι αναλυτές ανάμεναν πτώση των λιανικών πωλήσεων κατά 0,3%, ενώ ακόμη και η αναπάντεχη άνοδός τους δεν φαίνεται να ”τους πείθει εντελώς”.

”Θα πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί στα στοιχεία που ανακοινώθηκαν για τον Ιανουάριο. Φοβάμαι ότι θα υπάρξει πτωτική αναθεώρησή τους”, σημειώνει στο CNN.com, ο Scott Hoyot, επικεφαλής του Moody’s Economy.com.

Το επιμέρους στοιχείων της ανακοίνωσης του αμερικανικού υπουργείου Εμπορίου που πραγματικά, πάντως, ξάφνιασε ακόμη και τους πλέον έμπειρους αναλυτές, ήταν η αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων, με δεδομένο ότι οι κορυφαίες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοίνωσαν πτώση 25% για τις πωλήσεις Ιανουαρίου.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο το οποίο θα πρέπει να εξετασθεί είναι οι τομείς στους οποίους οι Αμερικανοί φροντίζουν να διαθέσουν τα χρήματά τους: Αγορά ενδυμάτων, τρόφιμα και προϊόντα υγιεινής.

Δεδομένου ότι πρόκειται, δε, για περίοδο όπου οι περισσότεροι όμιλοι λιανικών πωλήσεων πραγματοποιούν εκτεταμένες μειώσεις τιμών, η άνοδος των πωλήσεων δεν θα πρέπει να θεωρηθεί, εξ αρχής, ως ένδειξη ”καταναλωτικής αντίστασης”.

Άλλωστε οι Αμερικανοί φρόντισαν να μειώσουν τις δαπάνες τους για προϊόντα τα οποία θεωρούνται ακριβά όπως τα ηλεκτρονικά είδη (πτώση πωλήσεων 1%) και οικιακός εξοπλισμός (πτώση 0,5%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v