Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η στρατηγική που έριξε τη Hertz στο καναβάτσο

Τι αποκαλύπτει το αίτημα της εταιρείας για ένταξη στο πτωχευτικό δίκαιο των ΗΠΑ. Η κατάρρευση των εσόδων από τις δραστηριότητες στα αεροδρόμια και η στρατηγική με τον στόλο που δεν απέδωσε.

Η στρατηγική που έριξε τη Hertz στο καναβάτσο

Στην κατάρρευση των αεροπορικών μετακινήσεων λόγω της πανδημίας αποδίδει η Hertz Global Holding την αίτηση πτώχευσης που υπέβαλε το βράδυ της Παρασκευής.

«Ο συνολικός αντίκτυπος της πανδημίας στις αεροπορικές μετακινήσεις κατέστρεψε τα έσοδά μας», γράφει στο αίτημα που υπέβαλε στις αρμόδιες αρχές και υπογράφει ο Jamere Jackson, οικονομικός διευθυντής του ομίλου.

Η εταιρεία στηρίζεται πολύ στα γκισέ που διαθέτει στα αεροδρόμια ανά τον πλανήτη. Όπως σημειώνει, τον Απρίλιο, πρώτο πλήρη μήνα αφότου ξέσπασε η πανδημία στις ΗΠΑ, τα παγκόσμια έσοδα μειώθηκαν 73% έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2019.

Το αίτημα πτώχευσης που υπέβαλε η εταιρεία στο Delaware τής επιτρέπει να παραμείνει σε λειτουργία ενώ καταστρώνει ένα σχέδιο να πληρώσει τους πιστωτές και να αναδιατάξει τις δραστηριότητες προκειμένου να ανακάμψει.

Εκτός όμως από τη μείωση των μετακινήσεων, σημειώνει το Bloomberg, σημαντικό ρόλο στην κατάρρευση της εταιρείας έπαιξε η στρατηγική που είχε να αγοράζει ή να μισθώνει μέσω leasing το μεγαλύτερο μέρος του στόλου της, αντί να τον αγοράζει μέσω συμφωνιών επαναγοράς από τους κατασκευαστές.

Η παγωμένη αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων δεν της επέτρεψε να μειώσει το μέγεθος του στόλου της και έτσι να περιορίσει τις πληρωμές leasing, σημειώνεται στο αίτημα που υπέβαλε.

Αφότου ξέσπασε η πανδημία, η Hertz αναζήτησε ελάφρυνση από τους δανειστές και διάσωση από το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών. Ενώ όμως κατάφερε να διαπραγματευτεί μια βραχυχρόνια συμφωνία με τους πιστωτές, δεν ήταν σε θέση να κλείσει ένα μακροπρόθεσμο ντιλ.

Σύμφωνα με το αίτημα, ο όμιλος διαθέτει 25,8 δισ. ευρώ σε ενεργητικό και 24,4 δισ. χρέους. Στους μεγαλύτερους πιστωτές συγκαταλέγονται οι IBM και Lyft Inc.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v