Volkswagen: Αναβάθμιση στόχου πωλήσεων 2009

Η Volkswagen AG αναβάθμισε τους στόχους πωλήσεων 2009, χάρη στις κρατικές επιδοτήσεις που βοήθησαν ώστε να αυξηθεί η ζήτηση για τα μικρότερα μοντέλα.

Volkswagen: Αναβάθμιση στόχου πωλήσεων 2009
Η Volkswagen AG, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, αναβάθμισε τους στόχους πωλήσεων 2009, χάρη στις κρατικές επιδοτήσεις που βοήθησαν ώστε να αυξηθεί η ζήτηση για τα μικρότερα μοντέλα.

Οι παραδόσεις αυτοκινήτων προβλέπεται να μειωθούν 5% στο σύνολο της φετινής χρονιάς, όπως δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων του ομίλου, Detlef Vittig σε συνέντευξή του.

Μέχρι σήμερα, η πρόβλεψη της επιχείρησης ήταν για μείωση 10%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v