Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Αυγ 16 2021

Μαύρα σύννεφα πάνω από τη Γλυφάδα-Ποια προϊόντα είχαν την… τιμητική τους στις εκπτώσεις

Μαύρα σύννεφα πάνω από τη Γλυφάδα-Ποια προϊόντα είχαν την… τιμητική τους στις εκπτώσεις

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ. Γυναίκα, πάνω από 36, παντρεμένη, με παιδιά και πτυχίο. Αυτά τα χαρακτηριστικά έχει ένας στους δύο πελάτες των διαδικτυακών supermarket, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης μελέτης της Convert Group.

Στο συνολικό δείγμα παρατηρείται ότι 60% των καταναλωτών που προτιμούν να κάνουν τις αγορές του supermarket ηλεκτρονικά είναι γυναίκες έναντι ποσοστού 55% που κατέχουν ως αγοραστικό κοινό στον γενικό πληθυσμό. Το ηλικιακό γκρουπ 36 με 55 αποτελεί επίσης το 60% των πελατών του online supermarket και οι έγγαμοι το 67%.

Ο τυπικός αγοραστής του online supermarket δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα, κερδίζει από 750 ευρώ μέχρι 3.000 ευρώ κι έχει τουλάχιστον πτυχίο πανεπιστημίου.

 

ΚΤΗΜΑΤΑΓΟΡΑ. Τα νότια προάστια έχουν την τιμητική τους όσον αφορά την κινητικότητα της τοπικής αγοράς ακινήτων, όπου πέρα από τις αναπλάσεις, το Ελληνικό, τις κατοικίες και τα resorts μοιραία έρχονται και αλλαγές στην εμπορική πιάτσα με τα malls της Lamda, τα υπόλοιπα big boxes και το mall του Αγίου Δημητρίου.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν ως εκ τούτου πως η αγορά της Γλυφάδας, η οποία παραμένει μια από τις πιο ακριβές από άποψη ενοικίων στην πρωτεύουσα, στο μέλλον «θα πιεστεί σοβαρά». Άλλοι δε κάνουν λόγο και για πλήρη μετασχηματισμό, καθώς οι νεότερες δομές θα κλέψουν μερίδιο. Επισημαίνουν μάλιστα πως παρά τις προσδοκίες για αύξηση του τουρισμού στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, οι αγορές «ζουν από τους ντόπιους».

Οσοι ασπάζονται τις παραπάνω απόψεις θυμίζουν την περίπτωση της αγοράς του Αμαρουσίου (και λιγότερο του Χαλανδρίου) μετά τη λειτουργία του The Mall Athens που συνδέθηκε μάλιστα και με το Μετρό.

Ως εκ τούτου θεωρούν ότι οι προβλέψεις τους για την αγορά της Γλυφάδας θα αποδειχτούν μάλλον ακριβής.

 

ΕΜΠΟΡΙΟ. Ανάρπαστα γίνονται στο λιανεμπόριο τα προϊόντα «αυτονομίας». Μαζί με τα air condition είναι οι κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων εν μέσω θέρους.

Είδη που διευκολύνουν τις κοινωνικές αποστάσεις, σχετικά χαμηλού κόστους, από καρέκλες παραλίας και ομπρέλες μέχρι σκίαστρα και φορητά ψυγεία συνεχίζουν να καταγράφουν υψηλή ζήτηση. Το ίδιο ισχύει για είδη κήπου, εργαλεία, συστήματα για πότισμα κ.ά.

Στελέχη μεγάλων αλυσίδων και εξειδικευμένων καταστημάτων του λιανεμπορίου ερμηνεύουν την τάση ως συνέπεια της πανδημίας, που ωθεί τους καταναλωτές σε αναζήτηση αποστασιοποίησης από χώρους συνωστισμού. Ταυτόχρονα την ερμηνεύουν και ως αποτέλεσμα της διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου, καθώς σε αντίθεση με άλλες εποχές πολλοί παραθερίζουν φέτος στο τέλος Αυγούστου και μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου ή και αργότερα. Κι ένας άλλος λόγος είναι η αναζήτηση καλύτερων τιμών.

Καθώς βαίνουμε στη λήξη της εκπτωτικής περιόδου πολλά είδη προσφέρονται πλέον σε χαμηλότερες τιμές, γεγονός που αποτυπώνεται ειδικότερα σε είδη υψηλότερου κόστους, όπως τα air condition, όπου η ζήτηση εκτοξεύθηκε και λόγω καύσωνα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v