Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Σεπ 21 2021

Νέα δίκτυα στην υγεία στήνει το CVC - Media Μarkt: Τα γερμανικά λουκέτα και το νέο μοντέλο στην Ελλάδα

Νέα δίκτυα στην υγεία στήνει το CVC - Media Μarkt: Τα γερμανικά λουκέτα και το νέο μοντέλο στην Ελλάδα

CVC-HELLENIC HEALTHCARE: Δίκτυο διαγνωστικών κέντρων-πολυϊατρείων στήνει, σταδιακά, η Hellenic Healthcare εταιρεία συμμετοχών, μέσω της οποίας η CVC ελέγχει τον όμιλο Υγεία, ενώ προχωρά και σε επιλεκτικές εξαγορές (σ.σ. το 70,18% της Business Care ΕΠΕ εντός του 2020).

Μετά την επιστροφή κεφαλαίου από το Υγεία, η Hellenic Healthcare αποπλήρωσε το υπόλοιπο του ομολογιακού ύψους 52,5 εκατ. ευρώ και πλέον διαθέτει δανεισμό μόλις 2 εκατ. ευρώ -και αυτόν ενδοομιλικό.

 

EUROBANK-VALUE ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ: Κατά 100% θυγατρική της Eurobank κατέστη από τον περασμένο Απρίλιο η Value Tουριστική Α.Ε. καθώς η τράπεζα αγόρασε το ποσοστό της Dimand.

Η Value Τουριστική πλειοδότησε στη δημόσια διαδικασία εκποίησης των γραφειακών εγκαταστάσεων της Ελευθεροτυπίας και προχώρησε στην ανακαίνισή τους.

 

MEDIA MARKT SATURN: Σε κλείσιμο καταστημάτων, τόσο σε πόλεις της Γερμανίας όσο και σε χώρες του εξωτερικού, οδηγείται ο όμιλος ηλεκτρονικών ειδών Media-Martk-Saturn, ως αποτέλεσμα της αλλαγής στην καταναλωτική συμπεριφορά εν μέσω πανδημίας, με πολλά καταστήματα να καθίστανται ζημιογόνα από τη στροφή των καταναλωτών στο διαδίκτυο για αγορές ηλεκτρονικών ειδών.

Αυτό αποτυπώθηκε και στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου, που έχει ανακοινώσει την πρόθεσή του να κλείσει 13 καταστήματα της Γερμανίας μέχρι το τέλος της οικονομικής χρήσης, στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου, που επικαλείται σε σχετική ανακοίνωσή της η πρεσβεία μας στο Βερολίνο, άμεση επίπτωση της απόφασης αυτής θα είναι και το κλείσιμο 10 με 15 υποκαταστημάτων στο εξωτερικό, καθώς ο όμιλος προσανατολίζεται σε νέο concept καταστημάτων που απαιτούν λιγότερο χώρο, με επιλεγμένη ποικιλία προϊόντων και διασύνδεση με το ψηφιακό περιβάλλον αγορών.

Αυτή η τάση, πάντως, δεν «αγγίζει» την ελληνική αγορά, όπως μεταφέρουν στη στήλη πηγές της Public-Media Markt (PMM), μέσω της οποίας το σήμα έχει παρουσία στην τοπική αγορά. Αποτελεί joint venture του ομίλου Olympia του Πάνου Γερμανού με τη Media-Saturn-Holding GmbH (MSH), με συμμετοχή 75% και 25% αντίστοιχα.

Στην Ελλάδα, βέβαια, προωθούνται αλλαγές στο μοντέλο καταστημάτων και ο CEO της PMM Ρόμπυ Μπουρλάς μιλώντας πριν από λίγο καιρό για την επένδυση στο Golden Hall, είχε πει ότι η εταιρεία πειραματίζεται με το μοντέλο καταστημάτων ανά περιοχή, ενώ δεν έχει καταλήξει εάν θα υιοθετήσει μοντέλο διπλών καταστημάτων (Public και Media Market) ή shop in shop του ενός σήματος στο κατάστημα του άλλου ή άλλο μοντέλο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v