Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Marketing Greece: Δράσεις 12 εκατ. ευρώ για τον ελληνικό τουρισμό

Η ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης και οι στοχευμένες καμπάνιες προβολής για τέσσερις ελληνικούς προορισμούς αποτελούν τις προτεραιότητες της εταιρείας για το 2023.

Marketing Greece: Δράσεις 12 εκατ. ευρώ για τον ελληνικό τουρισμό

Περισσότερα από 12 εκατ. ευρώ από τον ιδιωτικό τομέα έχει επενδύσει σε δράσεις για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, με αιχμή τη δημιουργία περιεχομένου και τις καμπάνιες, η Marketing Greece στα 10 χρόνια λειτουργίας της, συμβάλλοντας σημαντικά στη διαμόρφωση ενός νέου περιβάλλοντος προώθησης, διαχείρισης της εικόνας και επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών.

«Η Marketing Greece, από την αρχή της γέννησής της έως σήμερα έχει μια αποστολή, να σκέφτεται, να πράττει και να πρωτοπορεί για τον ελληνικό τουρισμό. Ορόσημο για την εταιρεία ήταν η συμμετοχή μας στη διαχείριση του brand Ελλάδα, τα χρόνια της πανδημίας, καθώς μέσα από τις δράσεις και πρωτοβουλίες μας προτείναμε μια νέα διαδρομή για το πώς οφείλουμε όλοι μας να διαχειριζόμαστε το τόσο μεγάλο τουριστικό brand της Ελλάδας», τόνισε στο πλαίσιο σχετικής εκδήλωσης η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece.

Για το 2023 η εταιρεία εστιάζει σε μια σειρά πρωτοβουλιών, όπως η ανάδειξη των αξιών της βιώσιμης ανάπτυξης και η «υιοθεσία» δύο ελληνικών προορισμών για την υποστήριξή τους σε αυτήν την κατεύθυνση. Σε συνεργασία, μάλιστα, με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) η Marketing Greece θα προωθήσει κατά τη διάρκεια του έτους στοχευμένες καμπάνιες προβολής για την Αθήνα, την Κεντρική Μακεδονία, τα Χανιά και τις Καβάλα-Θάσο με όχημα τα κοινωνικά δίκτυα, δίνοντας έμφαση στο Instagram και το Tik Tok. Για τις ανάγκες της καμπάνιας, δε, θα δημιουργηθεί ταξιδιωτικό περιεχόμενο, το οποίο θα εστιάζει στις εμπειρίες και στο στον τοπικό πολιτισμό και κουλτούρα των προορισμών, «χτίζοντας» στις αρχές και τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης.

«Από αυτά που κάνουμε 10 χρόνια τώρα φαίνεται ότι το πιο επιδραστικό είναι η διάχυση της γνώσης και η διάχυση των μηνυμάτων του τουρισμού. Το βασικό μας μότο και για το 2023 είναι ότι κάνουμε βουτιά στην ταυτότητα των ελληνικών προορισμών. Μπαίνουμε σε βάθος στην ταυτότητα των προορισμών που είναι αναγνωρίσιμοι και αναδεικνύουμε αυτούς που ακόμη δεν είναι τόσο αναγνωρίσιμοι», συμπλήρωσε η CEO της Marketing Greece.

Εστιάζοντας στη φιλοσοφία της Marketing Greece, στον πυρήνα της οποίας δεσπόζει η δυναμική που προκύπτει από τη συνένωση δυνάμεων και δημιουργεί νέα μοντέλα συνεργασιών, η Ιωάννα Δρέττα επεσήμανε: «Συνεργαζόμαστε με το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, σχεδόν με όλες τις Περιφέρειες της Ελλάδας, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τους φορείς και τις ενώσεις από όλη την χώρα. Τον ιδιωτικό τομέα, μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, εντός και εκτός τουριστικής αγοράς. Και αυτή μας η πραγματικότητα αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη, αλλά και την τεκμηρίωση της στρατηγικής μας επιλογής να δουλεύουμε με όλους».

Τη σημασία του έργου της Marketing Greece ανέδειξε από την πλευρά του ο Γιάννης Ρέτσος, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων: «Ο ΣΕΤΕ, ως κοινωνικός εταίρος, είχε και έχει ως κύρια αποστολή τη συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, την ανάδειξη του πρωταγωνιστικού όλου του τομέα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, καθώς και την ενίσχυση και προβολή της εικόνας της χώρας, του "brand Ελλάδα". Με στοχευμένη στρατηγική και μακροπρόθεσμο ορίζοντα δράσης, σήμερα έχουμε καταφέρει να διανύσουμε μια αρκετά μεγάλη, επίπονη αλλά ταυτόχρονα και σημαντικά διδακτική διαδρομή. Έπειτα από δέκα χρόνια πορείας η Marketing Greece αποδεικνύει πως το όραμα μπορεί να γίνει πραγματικότητα, μέσα από συνεργασίες, συνένωση δυνάμεων και σκληρή δουλειά».

Τo «παρών» στην εκδήλωση για τον εορτασμό των 10 ετών της Marketing Greece, η οποία ουσιαστικά αποτελεί τη συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και είναι μια καινοτόμος πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος (ΞΕΕ), έδωσαν οι κ.κ. Αγάπη Σμπώκου, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Marketing Greece, CEO PHĀEA Resorts, Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN, Χριστίνα Τετράδη, Αντιπρόεδρος ΞΕΕ, Owner of Zante Hospitality Group, Γιάννης Παράσχης, CEO ΔΑΑ, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος TEMES SA, Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης Fraport Greece, Χρήστος Στεργίου, Founder & CEO TrueTrips, Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v