Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κέρδη $36,5 εκατ. για τη United Maritime το τέταρτο τρίμηνο

«Η United Maritime ιδρύθηκε το δεύτερό τρίμηνο του 2022 και μέσα σε μόλις έξι μήνες από την έναρξη των εργασιών μας καταγράψαμε καθαρά κέρδη ύψους 37,5 εκατ. δολαρίων», τονίζει μεταξύ άλλων ο CEO κ. Σταμάτης Τσαντάνης.

Κέρδη $36,5 εκατ. για τη United Maritime το τέταρτο τρίμηνο

Η United Maritime Corporation («United» ή η «Εταιρεία») (NASDAQ: USEA) ανακοίνωσε σήμερα τα οικονομικά της αποτελέσματα όσον αφορά το τέταρτο τρίμηνο του 2022 και από την έναρξη της λειτουργίας της στις 6 Ιουλίου 2022 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης νέο τακτικό τριμηνιαίο μέρισμα ύψους 0,075 δολαρίων ανά μετοχή.

Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

«Η United Maritime ιδρύθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2022 και μέσα σε μόλις έξι μήνες από την έναρξη των εργασιών μας καταγράψαμε καθαρά κέρδη ύψους 37,5 εκατ. δολαρίων. Αυτό επετεύχθη καθώς εκμεταλλευθήκαμε τις ευκαιρίες που έδωσε η αγορά τη σωστή χρονική περίοδο, πετυχαίνοντας για τα τρία πλοία που πωλήσαμε, απόδοση ιδίων κεφαλαίων που ξεπέρασε το 350% σε λιγότερο από έξι μήνες.

Καταβάλαμε επίσης έκτακτο μέρισμα ύψους 1 δολαρίου ανά μετοχή, διανέμοντας έτσι ένα σημαντικό μέρος των κερδών στους μετόχους μας. Ολοκληρώσαμε ακόμα την επαναγορά κοινών μετοχών ύψους 6 εκατομμυρίων δολαρίων, επιτυγχάνοντας μείωση του αριθμού των μετοχών μας κατά 25%. Τέλος, το διοικητικό συμβούλιο της Εταιρείας αποφάσισε να ξεκινήσει την καταβολή τακτικού τριμηνιαίου μερίσματος ύψους 0,075 δολαρίων ανά μετοχή, το οποίο θα ξεκινήσει να καταβάλλεται από τον Απρίλιο.

Όσον αφορά τα επόμενα βήματα της United, πρόσφατα συμφωνήσαμε να αποκτήσουμε πέντε dry bulk πλοία έναντι 98 εκατ. δολαρίων περίπου, αποτελούμενα από δύο Capesize, δύο Kamsarmax και ένα Panamax. Μετά την ολοκλήρωση των επικείμενων συναλλαγών, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 7 πλοία, με ένα LR2 δεξαμενόπλοιο, τρία Capesize, δύο Kamsarmax και ένα Panamax), με συνολική μεταφορική ικανότητα 877.320 dwt τόνων περίπου.

Θεωρούμε πως η πρόσφατη αδυναμία της dry bulk αγοράς οφείλεται κυρίως σε εποχικούς παράγοντες, ενώ τα μακροπρόθεσμα θεμελιώδη μεγέθη της προσφοράς και της ζήτησης παραμένουν ανεπηρέαστα και είναι σαφώς ισχυρότερα από ό,τι υποδηλώνουν οι τρέχουσες τιμές της αγοράς πλοίων και η ναυλαγορά. Καθώς η οικονομική πραγματικότητα στην Κίνα βελτιώνεται σταδιακά, αναμένουμε να δούμε μια σημαντική βελτίωση της αγοράς για τα πλοία Capesize και Panamax/Kamsarmax τους επόμενους μήνες.»

Κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022, τα καθαρά έσοδα της Εταιρείας ανήλθαν σε 14,9 εκατ. δολάρια, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων («EBITDA») για το εν λόγω τρίμηνο ήταν 38,9 εκατ. δολάρια. Τα καθαρά κέρδη και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο ήταν 36,5 εκατ. δολάρια και 39,8 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Το ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης («TCE») του στόλου για το τέταρτο τρίμηνο του 2022 ήταν 32.161 δολάρια.

Για την περίοδο από την έναρξη της λειτουργίας της United έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022, η Εταιρεία είχε καθαρά έσοδα ύψους 22,8 εκατ. δολαρίων, ενώ το EBITDA για την περίοδο ανήλθε σε 41,8 εκατ. δολάρια. Τα καθαρά κέρδη και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για την περίοδο ανήλθαν σε 37,5 εκατ. δολάρια και 40,9 εκατ. δολάρια αντίστοιχα, ενώ το ημερήσιο TCE του στόλου για την περίοδο ήταν 28.752 δολάρια, ενώ ο μέσος όρος ημερήσιων λειτουργικών εξόδων («OPEX») ανήλθε σε 7.265 δολάρια.

Τα μετρητά και τα ταμειακά ισοδύναμα στις 31 Δεκεμβρίου 2022, ανήλθαν σε 69,9 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του τέταρτου τριμήνου του 2022 ανέρχονται σε 64,6 εκατ. δολάρια. Ο μακροπρόθεσμος δανεισμός μετά την αφαίρεση των αναβαλλόμενων δαπανών ανήλθε σε 42,6 εκατ. δολάρια, συμπεριλαμβάνοντας δάνειο ύψους 15,2 εκατ. δολαρίων, το οποίο θα εξασφαλιστεί από τα δύο Capesize φορτηγά πλοία το 1ο τρίμηνο του 2023, ενώ η λογιστική αξία του στόλου μας, συμπεριλαμβανομένων των προκαταβολών που καταβλήθηκαν για την απόκτηση των εν λόγω πλοίων, ανήλθε σε 50,2 εκατ. δολάρια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v