Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ζ.Κρόκου: Οι σχέσεις εμπιστοσύνης σχολείου και οικογένειας, παράγοντας πρόληψης bullying

«Οχυρό» κατά του φαινομένου υψώνουν και οι συνεργατικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών στα σχολεία, που μπορούν να αναπτυχθούν μέσω δράσεων και δραστηριοτήτων.

Ζ.Κρόκου: Οι σχέσεις εμπιστοσύνης σχολείου και οικογένειας, παράγοντας πρόληψης bullying

Η συνεργασία και η καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ σχολείου και οικογένειας αποτελούν τον σημαντικότερο παράγοντα πρόληψης, αλλά και έγκαιρης αντιμετώπισης των φαινομένων σχολικού εκφοβισμού. Όμως, «οχυρό» κατά του φαινομένου υψώνουν και οι συνεργατικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών στα σχολεία, που μπορούν να αναπτυχθούν μέσω δράσεων και δραστηριοτήτων, εκτιμά σε συνέντευξή της στο ΑΠΕ– ΜΠΕ η Ζωή Κρόκου, δρ. Ειδικής Παιδαγωγικής, η οποία μελετά τη σχολική βία και τον σχολικό εκφοβισμό («bullying»).

Η κ. Κρόκου, επιμορφώτρια σε εργαστήρια που διοργανώνει το Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα, με θέμα την ανίχνευση των φαινομένων που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν αυξητική, ανησυχητική τάση και συγγραφέας του βιβλίου «Σχολικός Εκφοβισμός, 9 1 σχέδια εργασίας για την πρόληψη και την αντιμετώπιση» θεωρεί αναγκαία τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, για να μπορέσουν να εντοπίζουν εν τη γενέσει τους περιστατικά και να σχεδιάζουν κατάλληλα προγράμματα παρέμβασης και αναφέρεται στον ρόλο της τεχνολογίας, η οποία ανάλογα με τον τρόπο που αξιοποιείται μπορεί να αποτελέσει σύμμαχο ή εχθρό στις προσπάθειες περιορισμού και εξάλειψης του bullying.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v