Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι υπηρεσίες winbank της Τράπεζας Πειραιώς

Τράπεζα Πειραιώς

Οι υπηρεσίες winbank της Τράπεζας Πειραιώς
Η Τράπεζα Πειραιώς δημιούργησε έναν λειτουργικό τόπο από όπου μπορεί κανείς να πραγματοποιήσει ένα μεγάλο μέρος των τραπεζικών του συναλλαγών.

Από τον Ιούνιο του 2001, η winbank παρουσίασε το νέο Ιnternet banking το οποίο πλέον σαφώς διαχωρίζει τις ανάγκες των ιδιωτών πελατών -winbank Internet personal-, από αυτές των επιχειρήσεων -winbank Internet business.

Οι υπηρεσίες του winbank Internet personal: Παρακολούθηση χαρτοφυλάκιου προϊόντων που τηρεί στην Τράπεζα Πειραιώς (καταθετικοί λογαριασμοί, χορηγητικοί λογαριασμοί, προθεσμιακές καταθέσεις, αμοιβαία κεφάλαια, δάνεια, ασφαλιστικά προϊόντα, κ.λ.π.) / Έλεγχος υπολοίπου σε καταθετικούς και χορηγητικούς λογαριασμούς / Ανάλυση του υπολοίπου των λογαριασμών (λογιστικό, διαθέσιμο, σε δέσμευση) / Πληροφορίες για τις κινήσεις των λογαριασμών / Αίτηση για την αποστολή παλαιότερων κινήσεων των λογαριασμών (είτε με e-mail άμεσα είτε ταχυδρομικά) / Μεταφορά ποσών μεταξύ λογαριασμών / Αποστολές εμβασμάτων σε πελάτες άλλων Τραπεζών στην Ελλάδα ή το εξωτερικό / Παραγγελίες μπλοκ επιταγών ή ανακλήσεις παραγγελιών.



Χρηματιστηριακές Συναλλαγές: On-line εντολές για αγορά μετοχών με δυνατότητα χρέωσης καταθετικού λογαριασμού, On-line εντολές για πώληση μετοχών με δυνατότητα πίστωσης καταθετικού λογαριασμού, Παρουσίαση του προσωπικού χαρτοφυλακίου με αποτίμηση real time, Αναλυτική λίστα των εντολών σας, Ενημέρωση για τις εντολές, αμέσως μετά την εκτέλεσή τους (status report), Εκτύπωση πινακιδίων, Ενημέρωση για τις τρέχουσες τιμές όλων των μετοχών του Χ.Α.

Πληρωμές: Πληρωμή ΦΠΑ για έναν ή περισσότερους ΑΦΜ, Πληρωμή σε τρίτους οι οποίοι τηρούν λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς, άμεσα, real time-χωρίς έμβασμα, Πάγιες εντολές πληρωμής λογαριασμών ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ), Πάγιες εντολές πληρωμής λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας (Panafon) και συνδρομητικής τηλεόρασης (Multichoice), Πληρωμή πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.

Επίσης δίδεται η δυνατότητα: Περιγραφής των κινήσεων, η οποία εμφανίζεται στην Κίνηση Λογαριασμού (statement) -κατ’ αντιστοιχία της αιτιολογίας που θα συμπλήρωνε ένας ταμίας σε κατάστημα μετά από επιθυμία του πελάτη / Οι πληρωμές σε τρίτους μπορούν να είναι έκτακτες ή περιοδικές (σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα).

Κατά τη διάρκεια ισχύος μιας περιοδικής εντολής πληρωμής, έχετε τη δυνατότητα τροποποίησης, προσωρινής διακοπής, επανενεργοποίησης της εντολής. / Μεταχρονολόγηση πληρωμής. Η δυνατότητα αυτή ”υποκαθιστά” την ανάγκη έκδοσης μεταχρονολογημένης επιταγής, ενώ το δεσμευμένο ποσό έχει τοκοφορία μέχρι την τελική ημέρα πληρωμής.

Επίσης, μέχρι την ημέρα εκτέλεσης μιας εντολής μελλοντικής πληρωμής, έχετε τη δυνατότητα τροποποίησης ή ακύρωσης της εντολής. Είναι επίσης δυνατή η αποστολή αρχείου με μαζικές πληρωμές τρίτων και ενημέρωση του πελάτη για την ολοκλήρωση ή όχι κάθε πληρωμής, σαν να είχε σταλεί καθεμία χωριστά. / Μπορείτε να διατηρείτε ένα πλήρες ”Ημερολόγιο Κινήσεων”, οι οποίες εκτελούνται μέσω του winbank Internet, καθώς και πλήρες ”Ημερολόγιο Πληρωμών”, δηλαδή συναλλαγών που συνεπάγονται εκροή κεφαλαίων από τα τραπεζικά προϊόντα σας.

Εκτυπώσεις ψηφιακών αποδείξεων όλων των συναλλαγών σας για το προσωπικό σας αρχείο.

Οι υπηρεσίες του winbank Internet business: Παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων, που τηρείτε στην Τράπεζα Πειραιώς (καταθετικοί λογαριασμοί, χορηγητικοί λογαριασμοί, προθεσμιακές καταθέσεις, αμοιβαία κεφάλαια, δάνεια, ασφαλιστικά προϊόντα) / Παρουσίαση όλων των λογαριασμών (καταθετικών και χορηγητικών) με τα υπόλοιπά τους (λογιστικό, διαθέσιμο) / Ανάλυση του υπολοίπου των λογαριασμών (λογιστικό, διαθέσιμο, σε δέσμευση) / Αναλυτική πληροφόρηση για τις κινήσεις των λογαριασμών / Έκδοση και αποστολή παλαιότερων κινήσεων των λογαριασμών (είτε με e-mail άμεσα είτε ταχυδρομικά) / Μεταφορές ποσών μεταξύ των λογαριασμών σας / Μεταφορές ποσών σε λογαριασμούς τρίτων της Τράπεζας Πειραιώς / Εμβάσματα ή Μαζικά Εμβάσματα μέσω αρχείου σε άλλες τράπεζες στην Ελλάδα ή το εξωτερικό / Παραγγελία μπλοκ επιταγών / Δυνατότητα ανάκλησης μπλοκ επιταγών ή επιταγής (λόγω απώλειας, κ.λπ.).

Ειδικότερα, στον τομέα των πληρωμών: Πληρωμή ΦΠΑ & ΙΚΑ για έναν ή περισσότερους ΑΦΜ, Πληρωμή σε τρίτους οι οποίοι τηρούν λογαριασμό στην Τράπεζα Πειραιώς, άμεσα, real time-χωρίς έμβασμα, Πάγιες εντολές πληρωμής λογαριασμών, Πάγιες εντολές πληρωμής λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας και συνδρομητικής τηλεόρασης, Πληρωμή πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς, Δυνατότητα καθορισμού ”περιγραφής” των κινήσεων, η οποία εμφανίζεται στην Κίνηση Λογαριασμού (statement) -κατ’ αντιστοιχία της αιτιολογίας που θα συμπλήρωνε ένας ταμίας σε κατάστημα έπειτα από επιθυμία του πελάτη, Οι πληρωμές σε τρίτους μπορούν να είναι έκτακτες ή περιοδικές (σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα).

Κατά τη διάρκεια ισχύος μιας περιοδικής εντολής πληρωμής, έχει τη δυνατότητα τροποποίησης, προσωρινής διακοπής, επανενεργοποίησης της εντολής, Δυνατότητα μεταχρονολόγησης της πληρωμής, Αποστολή αρχείου με μαζικές πληρωμές τρίτων και ενημέρωση του πελάτη για την ολοκλήρωση ή όχι κάθε πληρωμής, σαν να είχε σταλεί καθεμία χωριστά, Δυνατότητα πολλαπλών χρηστών-υπαλλήλων της εταιρείας, οι οποίοι έχουν διαφορετικά δικαιώματα στα τραπεζικά προϊόντα που έχουν με την Τράπεζα Πειραιώς (π.χ. μόνο παρακολούθηση υπολοίπων, διενέργεια συναλλαγών μόνο μεταξύ προϊόντων της εταιρείας, προετοιμασία συναλλαγών προς ολοκλήρωση / έγκριση από άλλο χρήστη, κ.λπ.).

Η δυνατότητα αυτή καλύπτει θέματα: ”Διπλής” υπογραφής ανά συναλλαγή, Διαφορετικά χρηματικά όρια ανά είδος συναλλαγής, Διαφορετικά εγκριτικά επίπεδα ή επίπεδα πρόσβασης, Μισθοδοσίες εταιρειών -η συναλλαγή αυτή υλοποιείται μέσω της προαναφερθείσας δυνατότητας αποστολής αρχείου μαζικών πληρωμών τρίτων στην Τράπεζα Πειραιώς, Ύπαρξη ενός administrative master κωδικού (User ID) ανά εταιρεία, ο οποίος θα έχει τη δυνατότητα παρακολούθησης όλων των κινήσεων που διενεργούνται από όλους τους άλλους χρήστες της ίδιας εταιρείας.

Η σύνδεση

Πριν επιχειρήσει να συνδεθεί κάποιος με την υπηρεσία, θα πρέπει να έχει στην κατοχή του δύο αριθμούς που έχει παραλάβει από το δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς ή που του έχουν αποσταλεί από τη winbank. Ο ένας αριθμός είναι ο οκταψήφιος Kωδικός Εισόδου (User ID) και ο δεύτερος, ο οκταψήφιος Kωδικός Ασφαλείας (PIN).

Την πρώτη φορά που θα συνδεθεί με την υπηρεσία winbank Ιnternet, θα του ζητηθεί από το σύστημα να αλλάξει υποχρεωτικά τον Κωδικό Ασφαλείας (ΡΙΝ) και τον Κωδικό Εισόδου (User ID). Τον Κωδικό Ασφαλείας (ΡΙΝ) και τον Κωδικό Εισόδου (User ID) μπορεί να τους αλλάζετε όσο συχνά επιθυμεί. Επίσης το σύστημα θα τον παραπέμπει σε υποχρεωτική αλλαγή του Κωδικού Ασφαλείας (PIN) κάθε δύο μήνες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v