Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΜIG: Τρίτο "χτύπημα" με μειώσεις τιμών

Επιθετική στρατηγική συγκράτησης - μείωσης των τιμών αποκαλύπτει συντεταγμένα ο όμιλος εταιριών της MIG. Μετά τη μείωση στο γάλα από τη Vivartia και τη σταθερoποίηση εισιτηρίων της Blue Star, μειώνει τιμές η ΛΟΔΙΣ.

ΜIG: Τρίτο χτύπημα με μειώσεις τιμών
Επιθετική πολιτική συγκράτησης τιμών ή και μειώσεων, σε μια περίοδο αυξημένου πληθωρισμού και κύματος ακρίβειας, εμφανίζεται να ακολουθεί συντεταγμένα ο όμιλος της Marfin Investment Group, προκαλώντας αναταράξεις στις κατεστημένες "ισορροπίες" της αγοράς. 

Μετά την κίνηση της Blue Star να ανακοινώσει ότι δεν θα γίνουν αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων και της Vivartia που γνωστοποίησε χθες μείωση στην τιμή του γάλακτος, σειρά λαμβάνει τώρα η SingularLogic.

Η SingularLogic με ανακοίνωσή της επιβεβαιώνει σχετικές πληροφορίες που μετέδωσε νωρίτερα το euro2day.gr, γνωστοποιώντας ότι "από τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008 ξεκινά η διάθεση των δημοφιλών εφαρμογών λογισμικού Enterprise 4U ERP, Prime ERP, DeFacto, Ορίζοντες, Control, Eurofasma, Eurofasma Next και Manager Next με μειωμένες τιμές κατά 50% από τις επίσημες του τιμοκαταλόγου για τις άδειες χρήσης".
 
Οι κινήσεις αυτές, εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, φανερώνουν διάθεση των εταιριών που ελέγχει ο όμιλος MIG να σηκώσουν τον πήχη του ανταγωνισμού και της λειτουργικής αποτελεσματικότητας στους τομείς στους οποίους δραστηριοποιούνται, ακριβώς στην περίοδο όπου η αύξηση των τιμών οδηγεί τον πληθωρισμό σε υψηλότερα επίπεδα, ενώ ο καταναλωτής και η μικρή επιχείρηση πιέζονται δυσανάλογα. 

*** Αλογοσκούφης: "Καλοδεχούμενες τέτοιες κινήσεις"

Ερωτηθείς ο υπουργός Οικονομίας σχετικά με τις ανακοινώσεις του ομίλου της MIG για "πάγωμα" των ναύλων της εταιρίας Blue Star αλλά και τη μείωση των τιμών του φρέσκου γάλακτος από τη Vivartia είπε χαρακτηριστικά: «Θεωρώ ότι είναι ευπρόσδεκτες τέτοιες κινήσεις, αλλά ειδικά σε κάποιους κλάδους τα περιθώρια κέρδους είναι τόσο υψηλά που οι τιμές μπορούν να μειωθούν ακόμα περισσότερο».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v