Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Αυγ 31 2022

To ολλανδικό μήνυμα μέσω Alpha Bank *Motor Oil: Το φορτίο στο Ιράν και τα 115 εκατ. ευρώ *Γιατί εισπράττει τώρα η ΕΥΔΑΠ

To ολλανδικό μήνυμα μέσω Alpha Bank *Motor Oil: Το φορτίο στο Ιράν και τα 115 εκατ. ευρώ *Γιατί εισπράττει τώρα η ΕΥΔΑΠ

ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ: Ξημέρωσε η μεγάλη ημέρα για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, αφού σήμερα αναμένεται να συζητηθεί στην Ολομέλεια της Βουλής το σχέδιο νόμου για την εξυγίανσή τους και να διεξαχθεί η σχετική ψηφοφορία.

To σχέδιο, που προβλέπει άμεσες επενδύσεις 100 εκατ. δολαρίων, στοχεύει στην αναγέννηση της ναυπηγικής βιομηχανίας με την επαναλειτουργία των Ναυπηγείων. Μετά την ψήφισή του το νομοσχέδιο πρόκειται να πάρει το αργότερο μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου τον δρόμο για το αρμόδιο δικαστήριο, το οποίο και αναμένεται να σφραγίσει την επικύρωσή του.

Εξω από τη Βουλή κατά την ψήφιση του σχεδίου νόμου το «παρών» αναμένεται να δώσουν οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων.

 

ALPHA BANK: Όπως είναι γνωστό, το familly office Reggeborgh Invest, του Ολλανδού επιχειρηματία Χένρι Χόλτερμαν (βασικού μετόχου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ), ανέβασε το ποσοστό του στην Alpha Bank στο 5,158%.

Η στήλη πληροφορείται ότι στην τράπεζα νιώθουν ικανοποιημένοι από τη στήριξη που δείχνει ο Ολλανδός στη μετοχή και την ερμηνεύουν ως ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές του πιστωτικού ιδρύματος.

Το φλερτ του αφεντικού της Reggeborgh Invest με τη μετοχή της Alpha Bank ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της αύξησης κεφαλαίου της τράπεζας, όπου η εταιρεία του Ολλανδού απέκτησε από τις αδιάθετες μετοχές της ΑΜΚ ποσοστό 1,5%-2%. Έκτοτε, όλο ψωνίζει για να φθάσει πλέον στο 5,158%.

Το αν θα υπάρξει συνέχεια ουδείς το επιβεβαιώνει, ουδείς όμως το αποκλείει. Πηγές των Ολλανδών πάντως, όπως έγραψε το Euro2day.gr, διαμηνύουν ότι στην Ελλάδα «ήρθαν για να μείνουν».


ΕΥΔAΠ: Εκτοξεύτηκε κατά 48,8% η εισπραξιμότητα λογαριασμών της επιχείρησης στο α’ εξάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Ο λόγος, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, είναι ότι παραδίδονται κανονικά οι λογαριασμοί στους πελάτες της, αφότου συνήψε τη σχετική συμφωνία ταχυδρομικής αποστολής με τα ΕΛΤΑ.

Το ύψος των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς την Εταιρεία μένει πάντως να φανεί, όταν δημοσιοποιήσει τα μεγέθη α’ εξαμήνου του 2022 στα τέλη Σεπτεμβρίου. Με βάση τα πλέον διαθέσιμα στοιχεία, στο τέλος του 2021 αυτές ανέρχονταν σε 219 εκατ. ευρώ, με την πλειονότητα αυτών να αφορά οφειλές ιδιωτών.

 

MOTOR OIL: Σε ιστορικά υψηλά έφτασαν τα περιθώρια διύλισης το πρώτο εξάμηνο, συμβάλλοντας στην εντυπωσιακή κερδοφορία του ομίλου.

Μεγάλες προσδοκίες όμως υπάρχουν και για το δεύτερο εξάμηνο παρά τη δύσκολη συγκυρία. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, τα EBITDA αναμένονται ικανοποιητικά, λαμβάνοντας υπόψη τη δυνατότητα του Διυλιστηρίου να πραγματοποιεί περιθώρια στο ανώτερο εύρος του κλάδου σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο εργασιών (utilization rate), δεδομένου ότι δεν έχουν προγραμματιστεί εργασίες περιοδικής συντήρησης των μονάδων μετατροπής.

Επιπρόσθετα, σημειώνει, σε επίπεδο ομίλου αναμένεται σημαντική συνεισφορά από τις θυγατρικές που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της λιανικής (CORAL, AVIN), λόγω της θετικής επίδρασης στις πωλήσεις τους από τις αυξημένες τουριστικές αφίξεις στη χώρα μας.

Ιδιαίτερα για την CORAL, προσδοκίες υπάρχουν και από τις θυγατρικές που διαθέτει με έδρα την Κροατία, τη Σερβία, τα Σκόπια και την Κύπρο.

 

MOTOR OIL II: Αξίωση της εταιρείας από ασφαλιστικές εταιρείες 115 εκατ. ευρώ περιλαμβάνουν οι λογιστικές καταστάσεις. Αφορούν το αργό πετρέλαιο με το οποίο ήταν φορτωμένο ελληνικό τάνκερ που κατάσχεσε το Ιράν ως αντίποινα στην κατάσχεση φορτίου ιρανικού πετρελαίου από την Ελλάδα.

Οπως σημειώνει η εταιρεία, το φορτίο «κρατείται στο Ιράν παρανόμως και είναι πλήρως καλυμμένο ασφαλιστικά».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v