Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Χρήστος Μεγάλου: Το μέλλον είναι ψηφιακό, βιώσιμο και βαθιά ανθρώπινο

Η τεχνολογία δίνει μεγαλύτερη δύναμη στον ανθρώπινο παράγοντα, γιατί του παρέχει εργαλεία, επισήμανε ο CEO της Πειραιώς μιλώντας στο «Future Unfold» της Grant Thornton.

Χρήστος Μεγάλου: Το μέλλον είναι ψηφιακό, βιώσιμο και βαθιά ανθρώπινο

Η καινοτομία επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία αξίας, τόνισε ο Χρήστος Μεγάλου μιλώντας στο συνέδριο «Future Unfold» της Grant Thornton.

«Στην Πειραιώς η τεχνολογία είναι εργαλείο ψηφιακού μετασχηματισμού», επισήμανε, συμπληρώνοντας ότι η τεχνολογία δίνει μεγαλύτερη δύναμη στον ανθρώπινο παράγοντα, γιατί του παρέχει εργαλεία.

 

«Τα δεδομένα προσφέρουν τεράστιες δυνατότητες, όμως η αξία τους πολλαπλασιάζεται όταν συνδυάζονται με ανθρώπινη κρίση και αρχές» τόνισε ο κύριος Μεγάλου στην ομιλία του. «Το μεγάλο στοίχημα στο χρηματοπιστωτικό κλάδο είναι να μετατρέψει την ψηφιακή πρόοδο σε βιώσιμη πρόοδο», όπως σημείωσε.

Περιγράφοντας τις εξελίξεις που έρχονται στον κλάδο, υπογράμμισε ότι «η χρηματοοικονομική υπηρεσία του μέλλοντος θα είναι πιο προσωποποιημένη, πιο έξυπνη και πιο διαφανής. Θα βασίζεται στα δεδομένα, αλλά θα καθοδηγείται από αξίες. Θα χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά θα έχει τον άνθρωπο στο επίκεντρο».

Ο κ. Μεγάλου πρόσθεσε ότι αυτή η υπηρεσία «θα λειτουργεί με ταχύτητα, αλλά και με σκοπό» στέλνοντας το μήνυμα ότι «το μέλλον που ξεδιπλώνεται μπροστά μας είναι ψηφιακό, βιώσιμο και βαθιά ανθρώπινο. Και αυτό το μέλλον πρέπει να το συνδιαμορφώσουμε μαζί» τόνισε.

Ο κ. Μεγάλου ανέφερε ότι «στην Τράπεζα Πειραιώς επενδύουμε σε Responsible AI, ενσωματώνοντας την έννοια της ηθικής, της διαφάνειας και της λογοδοσίας σε κάθε εφαρμογή», προσθέτοντας ότι «αυτό δεν περιορίζει την καινοτομία».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Πειραιώς υπογράμμισε ότι «η τεχνολογία δεν υποκαθιστά τον ανθρώπινο παράγοντα», αλλά «του δίνει μεγαλύτερη δύναμη και καλύτερα εργαλεία». Και τόνισε ότι η τεχνητή νοημοσύνη ήδη «εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες με τρόπο φυσικό και ανθρώπινο», επισημαίνοντας ότι «αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση και να απελευθερώσει χρόνο από τους ανθρώπους μας για ό,τι έχει πραγματική αξία στη σχέση με τον πελάτη».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο