Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πέτσας: Στόχος η σταδιακή κατάργηση των τεκμηρίων

Η κατάργηση των αντικειμενικών τεκμηρίων περιλαμβάνεται στον σχεδιασμό του οικονομικού επιτελείου και θα πραγματοποιηθεί σταδιακά, υποστηρίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Έρχονται έμμεσες τεχνικές ελέγχου για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Τι είπε για τη Σαμοθράκη.

Πέτσας: Στόχος η σταδιακή κατάργηση των τεκμηρίων

Η κυβέρνηση σχεδιάζει τη σταδιακή κατάργηση των τεκμηρίων, δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Σκάι, επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο πως δεν θα σημειωθούν δραστικές παρεμβάσεις.

«Το θέμα της ενίσχυσης των έμμεσων τεχνικών ελέγχου και των ηλεκτρονικών συναλλαγών είναι στον πυρήνα του προγράμματός μας. Μέσα στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος υπάρχουν τέτοιου είδους διατάξεις που ενισχύουν και τις δύο αυτές έμμεσες τεχνικές ελέγχου για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μέσα, επίσης, στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος υπάρχει και η σταδιακή κατάργηση των αντικειμενικών τεκμηρίων» σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

«Από την πρώτη στιγμή -αυτό το είχα πει κι εγώ- μιλάμε για σταδιακή κατάργηση. Δεν μιλούσε ποτέ κανείς για το 2020. Το 2019 και το 2020 είναι έτη στα οποία θα πρέπει να προχωρήσουν οι έμμεσες τεχνικές ελέγχου, όπως τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση, που παρουσίασαν ο κ. Σταϊκούρας, ο κ. Βεσυρόπουλος και ο κ. Πιτσιλής πριν από λίγες ημέρες. Πρώτα, λοιπόν, αποδίδουν οι έμμεσες τεχνικές ελέγχου, τα ηλεκτρονικά βιβλία, η ηλεκτρονική τιμολόγηση και όλο το πλέγμα των κινήτρων για χρήση ηλεκτρονικών συναλλαγών και μετά αποσύρονται σταδιακά τα τεκμήρια, τα οποία είναι ένας αναχρονιστικός τρόπος εντοπισμού εισοδημάτων».

Για τη Σαμοθράκη

Σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού ο Στ. Πέτσας ανέφερε μεταξύ άλλων πως «το βασικό ζήτημα είναι οι υποδομές. Και ναι μεν το θέμα των επιχωματώσεων και των φερτών υλικών είναι θέμα μερικών χιλιάδων ευρώ -και απορώ, πραγματικά, γιατί δεν είχε δρομολογηθεί όλα αυτά τα προηγούμενα χρόνια- αλλά υπάρχουν και άλλα ζητήματα ασφάλειας του λιμανιού της Καμαριώτισσας που θα δρομολογηθούν και αυτά. Γι’ αυτό είναι απαραίτητη και η συμμετοχή, εκτός των Υπουργών Ναυτιλίας, Τουρισμού και Εσωτερικών, αυτή του Περιφερειάρχη, αλλά και του Υπουργού Υποδομών. Θα τα εξετάσουμε όλα. Και φυσικά έχουμε υπόψη μας ότι χρειάζονται πραγματικά έργα στο λιμάνι της Καμαριώτισσας…

Αυτό που δημιούργησε το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι υπήρξε απαγορευτικό στην περιοχή, ενώ τα μεγαλύτερα σκάφη -που θα μπορούσαν να εκτελέσουν το δρομολόγιο- δεν μπορούσαν να το κάνουν, καθώς δεν υπήρχε η δυνατότητα να δέσουν στο λιμάνι της Καμαριώτισσας.

Κανονικά ήταν σήμερα να ξεκινήσει δρομολόγιο το ένα από τα δύο πλοία, το «ΣΑΟΣ», αλλά, όμως, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι δεν είναι σε θέση να το κάνει. Γι’ αυτό παρατείναμε τη μίσθωση του «ANDROS JET», που θα παραταθεί όσο χρειαστεί, σε συνεννόηση με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, ενώ θα συνεχίσει, με ενέργειες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, τα δρομολόγια για βασικά είδη διατροφής και πρώτης ανάγκης το οχηματαγωγό «ΑΝΑΞ». Γι’ αυτό έχουν διατεθεί περίπου 129.000 ευρώ από την Περιφέρεια για τη συνέχιση της ναύλωσης και για την παροχή βασικών ειδών πρώτης ανάγκης σε όσους είχαν τις πρώτες ημέρες εγκλωβιστεί στο λιμάνι».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v