Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Το μέρισμα της Αττικής Οδού και οι υψηλές επιδόσεις της νέας Grivalia

Αττική Οδός: Μέρισμα 92,6 εκατ. ευρώ (μεικτό ποσό) μοίρασε στους μετόχους της (ΕΛΛΑΚΤΩΡ, Άβαξ) για τη χρήση 2019 η Αττική Οδός.

Μέρος του (40 εκατ. ευρώ) είχε δοθεί ως προμέρισμα στις αρχές της φετινής χρονιάς.

Η εταιρεία μηδένισε, τον περασμένο μήνα, τον δανεισμό της, διατηρώντας υψηλό καθαρό ταμείο (σ.σ. άνω των 140 εκατ. ευρώ).

 

Νέα Grivalia: Εντυπωσιακές επιδόσεις εμφάνισε στην παρθενική της χρήση (2019) η Grivalia Management, το νέο εγχείρημα του Γ. Χρυσικού, τέως διευθύνοντος συμβούλου της Grivalia ΑΕΕΑΠ και αντιπροέδρου της Eurobank.

Στο Μαξίμου το μπαλάκι για τη γραμμή 4 του μετρό

Πυκνώνουν οι πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ακόμα και αυτή την εβδομάδα και σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο θα ληφθούν οι αποφάσεις για την τύχη του διαγωνισμού που αφορά στην κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 στο μετρό Αθήνας.

Επειδή το θέμα, μετά και την προ τριμήνου απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), μοιάζει με... γόρδιο δεσμό, ακούγεται πως έχει αναλάβει να πάρει την τελική απόφαση το Μέγαρο Μαξίμου.

Στην κατασκευαστική αγορά έχουν ήδη αρχίσει να πέφτουν στοιχήματα, αν και υπάρχει τόσο μεγάλη έλλειψη έργων, σε μια περίοδο που η οικονομία βυθίζεται, που πολλοί θεωρούν πως η απόφαση για τη συνέχιση του διαγωνισμού είναι μονόδρομος.

Ο ΑΔΜΗΕ και τα σινιάλα για το μέρισμα

Πάνω από το 4,5% ο τρέχων δείκτης μερισματικής απόδοσης της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, με τις προοπτικές της επόμενης δεκαετίας να διαφαίνονται σαφώς ανοδικές για τις επιδόσεις της εισηγμένης εταιρείας.

Ειδικότερα, η ΑΔΜΗΕ αμείβεται με βάση ένα ποσοστό επί των επενδύσεων που έχει υλοποιήσει (RAB ή Regulated Asset Base) και οι οποίες από το 1,6 δισ. ευρώ στο οποίο βρίσκονται σήμερα, υπάρχει στόχος να φτάσουν στα 6,6 δισ. ευρώ μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Τόσο η διπλή διασύνδεση της ηπειρωτικής Ελλάδας με την Κρήτη όσο και οι διασυνδέσεις των άλλων νησιών θα υλοποιηθούν μέσα από τον προαναφερόμενο στόχο.

Τιμές κινητής: Συνεχίζεται και στη Βουλή η κόντρα ΕΕΤΤ-Επιτροπής Ανταγωνισμού

Συνεχίζεται αμείωτη, όπως όλα δείχνουν, η διαμάχη της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το κόστος των data στην κινητή τηλεφωνία. Αυτή τη φορά, όμως, στο πεδίο της… Βουλής!

Μάλιστα, ενώ η απάντηση της διοίκησης της ΕΕΤΤ σε ερώτηση που είχε καταθέσει στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ Μάξιμος Χαρακόπουλος έτυχε ευρύτατης δημοσιότητας, δεν είχε την ίδια τύχη η απάντηση που υπογράφει ο πρόεδρος της Επιτροπής Ανταγωνισμού Ιωάννης Λιανός.

Στην ΕΕΤΤ επικαλούνται διάφορα για τις δυνατότητες εκ των υστέρων (ex ante) παρέμβασης στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας με βάση τις κοινοτικές οδηγίες και παραθέτουν πρόσφατα πακέτα data για να δείξουν πως οι τιμές απέχουν από αυτές που περιλαμβάνονταν στην πρόσφατη έκθεση της φινλανδικής Rewheel, που εκπονήθηκε για λογαριασμό της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Όποιος... προλάβει θα δει επιδότηση για ηλεκτρικό ΙΧ

Πυρετώδεις είναι, όπως πληροφορείται η στήλη, οι προετοιμασίες για το πρόγραμμα της επιδότησης ηλεκτρικών Ι.Χ. και δικύκλων.

Στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, οι δοκιμές για τη λειτουργία της πλατφόρμας «Κινούμαι Ηλεκτρικά», όπου θα υποβάλλονται οι αιτήσεις για τη διεκδίκηση των ενισχύσεων, κορυφώνονται.

Αναμένουν την ψήφιση του νομοσχεδίου και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αρμοδίων, το πρόγραμμα αναμένεται να βγει στον αέρα το πρώτο 10ήμερο του Αυγούστου.

Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα, θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι πολύ καλά. Κι αυτό γιατί οι επιχορηγήσεις θα δίνονται με σειρά προτεραιότητας.

v