Το i8 είναι το νέο supercar της BMW αλλά ταυτόχρονα, υιοθετεί θεαματικές αλλαγές σε σχέση με το τι θεωρεί κανείς ότι πρέπει να περιλαμβάνει ένα αυτοκίνητο υψηλών αποδόσεων.
Το υβριδικό μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με χαμηλές εκπομπές καυσαερίων, και δυο κινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα για τους μπροστινούς τροχούς και έναν συμβατικό για τους πίσω) επιχειρεί να προσδώσει στα supercars έναν φιλικότερο προς το περιβάλλον χαρακτήρα.
Ενώ θα περίμενε κανείς έναν –τουλάχιστον- τρίλιτρο κινητήρα με 8 ή 12 κυλίνδρους, το i8 «φοράει» έναν turbo κινητήρα 1.500 κ.εκ. με μόλις τρεις κυλίνδρους. Έτσι, μπορεί να μην «ρουφάει» 10 ευρώ βενζίνη σε κάθε γκαζιά, αλλά αυτό δεν το εμποδίζει να πιάνει τα 0-100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα.
Για τους ενδιαφερόμενους, το εντυπωσιακό BMWi8 κοστίζει περίπου 100.000 στερλίνες...
© The Financial Times Limited 2014. All rights reserved.
FT and Financial Times are trademarks of the Financial Times Ltd.
Not to be redistributed, copied or modified in any way.
Euro2day.gr is solely responsible for providing this translation and the Financial Times Limited does not accept any liability for the accuracy or quality of the translation