07:5627/03/2017
Γιατί η σκληρή δουλειά είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για κάθε είδους επίτευγμα. Χωρίς αυτήν, όλα τα άλλα είναι άσκοπα. Γιατί οι σύντομες λύσεις συνήθως αποτυγχάνουν.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
08:0723/03/2017
O ιδανικός ηγέτης πρέπει να είναι κάποιος τον οποίο μπορείς να εμπιστευθείς. Πρέπει να αντιλαμβάνεται τον θεσμικό του ρόλο και να δεσμεύει τους ανθρώπους του σε ένα σύνολο από αρχές, αξίες και προτεραιότητες. Οι διαφορές με τον πολτικό ηγέτη.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
08:0122/03/2017
Κανένα στέλεχος δεν μπορεί πάντα να καθορίζει από μόνο του το μέλλον του στην εργασία. Γιατί κοστίζει το να παραμελεί κανείς το κεφάλαιο... των γνωριμιών στον εργασιακό χώρο.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4821/03/2017
Ένας μάρκετερ πρέπει πάντα να θυμάται ότι υπάρχει ένας και μόνον στόχος: Oι καταναλωτές. Aν οι διαφημίσεις λαμβάνουν βραβείο σκηνοθεσίας αλλά δεν οδηγούν στην αύξηση των πωλήσεων τότε έχουν αποτύχει, δηλώσει ένας γκουρού του μάρκετινγκ.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4815/03/2017
Γιατί ο αποκλειστικά αφοσιωμένος στην δουλειά του άνθρωπος έχει περιορισμένους ορίζοντες και πολύ λίγες νέες ιδέες. Ποια λύση μπορούν να εφαρμοστεί σε αυτές τις περιπτώσεις. O ρόλος του επιχειρηματία.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5110/03/2017
Πρόκειται για μία δύσκολη διαδικασία, η οποία προϋποθέτει ότι και οι δύο πλευρές πρέπει να καταλαβαίνουν η μία την άλλη. Τα θέματα, ηγεσίας, διοίκησης αλλά και στρατηγικής.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5007/03/2017
Γιατί οι εταιρείς «οφείλουν» να βρίσκονται σε ανοικτή επικοινωνία με τους πελάτες τους. Πρέπει να καταγράφουν τις επιθυμίες τους αλλά και να... ενεργοποιούνται όταν σημειώνεται μια αλλαγή στη συμπεριφορά τους.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5906/03/2017
Για πολλούς ανθρώπους της επικοινωνίας και της ψυχολογίας, οι συγκρούσεις -αναπόφευκτες μέσα σε μία εταιρεία- μπορούν τελικώς να έχουν θετικές επιπτώσεις. O ρόλος του manager. Πώς μπορεί να ωφεληθεί μια επιχείρηση.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4424/02/2017
Τα τέσσερα πιθανά αποτελέσματα μιας διαπραγμάτευσης, με βάση τα κέρδη και τις απώλειες. Γιατί καμιά φορά η νίκη μπορεί να κοστίσει ακριβά. Tι ρόλο μπορεί να διαδραματίσει ο manager.
TAGS
07:4322/02/2017
Σε περιόδους αλλαγών και αναδιαρθρώσεων, η αποκατάσταση της ενδοεπιχειρησιακής εμπιστοσύνης μπορεί να αποτρέψει σοβαρές κρίσεις. Κρίσιμος ο ρόλος του manager.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5513/02/2017
Δεκαέξι συμβουλές προς υψηλόβαθμα στελέχη για τον καλύτερο χειρισμό επικοινωνίας. Ο σεβασμός προς τους υφισταμένους και η τήρηση των υποσχέσεων που δίνουν. Η αξία του χαμόγελου και της... ευγένειας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4210/02/2017
Υπάρχουν δύο λόγοι για να «κάνουμε» φίλους στην δουλειά μας. Ο πρώτος είναι ότι με τον τρόπο αυτόν η δουλειά μας γίνεται πιο ευχάριστη. Ο δεύτερος είναι ότι μερικοί από τους σημερινούς μας φίλους θα μάς συναντήσουν ξανά αργότερα.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4207/02/2017
Tο management περιλαμβάνει ένα σύνολο γνώσεων, ικανοτήτων αλλά και αρχών. Διαφοροποιείται απλά ο τρόπος άσκησής τους, ανάλογα με την επιχείρηση και τα επίπεδα ιεραρχίας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5002/02/2017
Μία προσέγγιση στο πάγιο ερώτημα αν ο καλός πωλητής γεννιέται ή γίνεται. Η σημασία της πρώτης εντύπωσης και το ζήτημα της εμπειρίας. Ο ρόλος της ενδυμασίας και της... ιδιοσυγκρασίας. Γράφει ο Γιάννης Κριτσωτάκις.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4727/01/2017
Οι επικρίσεις και ο τρόπος χειρισμού τους. Πώς μπορούν να ενεργοποιηθούν οι «άμυνες» των στελεχών. Η παραδοχή του... λάθους. Η τεχνική του... Σέρλοκ Χολμς
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5626/01/2017
Στην ανατρεπτική εποχή μας, η χώρα πρέπει να γυρίσει την πλάτη σε ένα στρεβλό παρελθόν και με εμπιστοσύνη να αγναντέψει το μέλλον. Γιατί κατέρρευσε ο παραγωγικός ιστός της χώρας. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5520/01/2017
Τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων στελεχών. Ποιες οι διαφορές με τους απλούς διαχειριστές. Η ανάγκη της υλοποίησης των ιδεών και της ανάληψης ευθυνών. Η αξία της επικοινωνίας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
14:4419/01/2017
Συμβουλές από γνωστούς και επιτυχημένους ανθρώπους των τεχνών, των επιχειρήσεων αλλά και της πολιτικής που μπορούν να φανούν χρήσιμες σε στελέχη επιχειρήσεων. Οι ρήσεις για την καινοτομία, τις νέες ιδέες αλλά και την εργασία.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4912/01/2017
Στην διαδικτυακή εποχή μας είναι πλέον απαραίτητος και ζωτικός ο διάλογος με τους πελάτες και οι εταιρείες πρέπει να μάθουν να μην αισθάνονται άβολα στο πλαίσιο αυτού του διαλόγου.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5210/01/2017
Λίγες εταιρείες δίνουν πραγματική προσοχή στους πελάτες Αυτές είναι κυρίως μικρές επιχειρήσεις, στις οποίες ο ιδιοκτήτης έχει ενεργή ανάμειξη στην εξυπηρέτηση. Μερικές συμβουλές προς τους υπαλλήλους που έρχονται σε επαφή με πελάτες.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ