Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Οι ιδέες ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Οι ιδέες ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Η αναζήτηση μόνιμου συγκριτικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αποτελεί επιδίωξη των επιχειρήσεων. Όλοι πλέον αναγνωρίζουν ότι μία πραγματική πηγή πλεονεκτημάτων είναι η ικανότητα των εταιριών να αφομοιώνουν γνώσεις. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί ο manager χρειάζεται... αυτοπεποίθηση

Γιατί ο manager χρειάζεται... αυτοπεποίθηση

Το χτίσιμο της αυτοπεποίθησης χρειάζεται δουλειά και μπορεί να αρχίσει σε οποιαδήποτε κατάσταση βρίσκεται κανείς. Ωστόσο και αυτή χρειάζεται μέτρο, για να μην καταλήξει σε αλαζονεία. Πώς τη «βιώνουν» τα στελέχη.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τα στελέχη και το σωστό timing των αποφάσεων

Τα στελέχη και το σωστό timing των αποφάσεων

Γιατί οι σχεδιασμοί εκτός από αποφασιστικοί πρέπει να είναι ανοικτοί και ευέλικτοι. Πότε πρέπει να λαμβάνονται οι τελικές αποφάσεις. Το κόστος της βιασύνης και η αξία των... εναλλακτικών λύσεων.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι κρίσεις επικοινωνίας προκαλούν... ανεργία

Οι κρίσεις επικοινωνίας προκαλούν... ανεργία

Οι εταιρείες που δεν φροντίζουν όσο και όπως θα έπρεπε τις σχέσεις τους με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, υπονομεύουν τελικά και την απασχόληση του προσωπικού τους. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς ο manager κρατά ψηλά το ηθικό των εργαζομένων

Πώς ο manager κρατά ψηλά το ηθικό των εργαζομένων

Οκτώ τρόποι που ίσως βοηθήσουν τον manager να ενισχύσει το ηθικό των εργαζομένων, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης. Τα εύκαμπτα ωράρια εργασίας και η αξία του... χαμόγελου. Τα ομαδικά γεύματα και οι... γελοιογραφίες.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τι είναι το εθνομάρκετινγκ και ποιοι οι στόχοι του

Όσο πιο πολυπολιτισμικές γίνονται οι ανεπτυγμένες κοινωνίες, τόσο περισσότερο πρέπει να προσέχουν οι επιχειρήσεις τις διάφορες ταυτοτικές τάσεις που υπάρχουν σε αυτές.

Ταχύτητα, το νέο εργαλείο του management

Από τη στιγμή που η υλοποίηση σχεδίων -χάρις στην τεχνολογία- γίνεται στιγμιαία το μάνατζμεντ όπως το ξέραμε αλλάζει. Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι παγίδες από τις εξελίξεις. Πώς ο πρώτος μπορεί να βρεθεί... τελευταίος.

Το management της γνώσης και πώς λειτουργεί

Η γνώση αποτελεί σήμερα κεφάλαιο για μία επιχείρηση, η οποία πρέπει να μάθει να το διαχειρίζεται ώστε να το μετατρέπει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Παράλληλα προσθέτει και... κερδοφορία. Γράφει ο A. Παπανδρόπουλος.

Μάθετε να χρησιμοποιείτε τη... μνήμη σας

Οι άνθρωποι δεν διακρίνονται για δυνατή ή αδύνατη μνήμη και την ικανότητα χρησιμοποίησής της. Είτε αγνοούν τους νόμους της μνήμης, είτε τους χρησιμοποιούν ασυνείδητα και, φυσικά, διόλου αποτελεσματικά. Οι οκτώ νόμοι της μνήμης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς πρέπει να ασκεί κριτική ο manager

Οι «τακτικές» που πρέπει να ακολουθήσει ο manager όταν ασκεί κριτική. Γιατί δεν πρέπει να επαναλαμβάνει ένα σημείο πολλές φορές. Το λάθος της απολογίας αλλά και της «υπερφόρτωσης» του ατόμου που γίνεται δέκτης των παρατηρήσεων.

Ο ηγέτης-manager και οι... «οπαδοί» του

Διοίκηση προσωπικού: Ό,τι δίνεις... παίρνεις

Πώς να κερδίσετε από την ύφεση

Πώς το λακωνίζειν βοηθά το... επικοινωνείν

Η θετική προσέγγιση στα παράπονα των εργαζομένων

Πώς θα μάθετε τι πραγματικά σκέφτεται ο πελάτης

Το management της... μη λήψης αποφάσεων

Η «αριστεία» είναι η συνταγή για έξοδο από την κρίση

Μόνο κέρδη προσφέρει στο manager η... θετική σκέψη

Τα δυο είδη manager και πώς να τα αναγνωρίσετε

v
Απόρρητο