Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Συμβουλές προς managers από ένα μεγάλο φιλόσοφο

Συμβουλές προς managers από ένα μεγάλο φιλόσοφο

Ποια λάθη μπορούν να αποβούν «μοιραία» για την καριέρα των στελεχών. Γιατί κάποιος δεν πρέπει να ανησυχεί για καταστάσεις που δεν αλλάζουν. Η παραμέληση της προσωπικής του ανάπτυξης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Παλιές και νέες αξίες για τα στελέχη εταιρειών

Παλιές και νέες αξίες για τα στελέχη εταιρειών

Οι πελάτες και όχι το αφεντικό πληρώνουν τους μισθούς μας και για αυτό πρέπει να τους κρατάμε ικανοποιημένους. Ο ρόλος του προϊστάμενου. Γιατί το κλειδί της επιτυχίας είναι η συνεχής μάθηση.

Εντεκα συμβουλές σε managers για επαφές στο εξωτερικό

Εντεκα συμβουλές σε managers για επαφές στο εξωτερικό

Στο μέτρο που η εξωστρέφεια αποτελεί μονόδρομο, οι managers που θέλουν να πετύχουν πρέπει να μελετούν πλέον ήθη και συνήθειες που επικρατούν στις ξένες χώρες. Ιδιαίτερα αυτές που έχουν υψηλές οικονομικές επιδόσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να κερδίσετε τους πελάτες

Πώς να κερδίσετε τους πελάτες

Ρεαλιστικές και υποκείμενες στην απλή λογική συμβουλές ενός διάσημου και ανατρεπτικού διαφημιστή. Ο κατάλληλος χειρισμός των πελατών. Γιατί η άρνηση δεν πρέπει να αποτελεί επιλογή.

Γιατί η επικοινωνία είναι... τέχνη

Γιατί η επικοινωνία είναι... τέχνη

Αν πολιτισμός είναι να έχεις... τηλέφωνο, τότε κουλτούρα είναι να το χρησιμοποιείς με τον σωστό τρόπο Τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται κατά τις τηλεφωνικές επικοινωνίες. Γράφει ο Γιάννης Κριτσωτάκις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς ο manager «χτίζει» μια θετική εικόνα

Η σημασία των επαφών με τους «σωστούς» ανθρώπους και γιατί η επιτυχία είναι... κολλητική. Γιατί «μετρούν» ο αυτοσεβασμός και τα προσωπικά επιτεύγματα. Ο ρόλος του ντυσίματος αλλά και της θετικής ψυχολογίας στις συναντήσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Oι κανόνες για μια... δημιουργική σύγκρουση

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις στις οποίες το στέλεχος νιώθει ότι πρέπει αναγκαστικά να συγκρουστεί με κάποιον. Ωστόσο υπάρχουν ορισμένες «παγίδες» που πρέπει να αποφύγει για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο manager απέναντι στον ακτιβισμό των καταναλωτών

Πώς τα στελέχη του μάρκετινγκ πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Ο ακτιβισμός των καταναλωτών. Οι αλλαγές που επέφερε το internet. Γιατί πρέπει να δοθεί σημασία σε επιμέρους κομμάτια της αγοράς.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η «αναμέτρηση» του manager με τις... αλλαγές

Υπάρχουν δύο είδη αλλαγών: Η κυκλική και η γραμμική. Πώς τα στελέχη θα μάθουν να προετοιμάζονται για τις επερχόμενες αναπόφευκτες μεταβολές στο εργασιακό status και περιβάλλον.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να αντιμετωπίσετε μια επαγγελματική κρίση

Μπροστά στην κρίση, το στέλεχος ή ο υπάλληλος πρέπει να αντιδράσει με δυναμισμό και να μην αδρανήσει. Γιατί πρέπει να βλέπει ολόκληρη την εικόνα. Η αξία της βοήθειας και της προετοιμασίας για το... χειρότερο.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ο manager και ο χειρισμός των υφιστάμενων

Επτά τρόποι για να γίνετε πιο παραγωγικοί

Γιατί η ανάγκη για μάθηση δεν τελειώνει ποτέ

Πώς θα αποκτήσετε αυτοπεποίθηση

Ποια χαρακτηριστικά οδηγούν στην κορυφή

H φήμη ως επιχειρηματικό κεφάλαιο

Πώς να διαλέγετε δημιουργικούς ανθρώπους

Management: Δέκα σίγουροι τρόποι για να αποτύχετε

Λάθος να υποβαθμίζεται η εταιρική κοινωνική ευθύνη

Η αξία της τόλμης και η νοοτροπία του νικητή

v
Απόρρητο