Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Η νέα τάση στο μάρκετινγκ

Η νέα τάση στο μάρκετινγκ

Σε μια εποχή που οι καταναλωτές αποφασίζουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αν πρέπει ή όχι να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα, οι άνθρωποι του μάρκετινγκ πρέπει να εξοικειωθούν με τις άμεσες αντιδράσεις. Ποια λάθη κάνουν. Η ανάγκη της προσαρμοστικότητας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Δυο πολύτιμοι σύμμαχοι για τον manager

Δυο πολύτιμοι σύμμαχοι για τον manager

Για τους μεγάλους, μεσαίους, αλλά και μικρότερους «παίκτες», σε όποιο επίπεδο και αν αυτοί παίζουν, η περισυλλογή και η αυτοσυγκέντρωση δημιουργούν το καθαρό μυαλό, το οποίο με την σειρά του τροφοδοτεί με απίστευτη ενέργεια τόσο τον νου όσο και την ψυχή μας.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Oσοι ξέρουν να ακούν, πετυχαίνουν περισσότερο

Oσοι ξέρουν να ακούν, πετυχαίνουν περισσότερο

Μελέτη ερευνητικού οργανισμού στην Βρεταννία αποκαλύπτει ότι οι μάνατζερς που κατέχουν την τέχνη του... ακούειν προάγονται πιο γρήγορα και ανεβαίνουν υψηλότερα στην ιεραρχία. Μερικές απλές συμβουλές στους διοικητές των επιχειρήσεων.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η σημασία της παρακίνησης για τα στελέχη

Η σημασία της παρακίνησης για τα στελέχη

Η παρακίνηση είναι θέμα που συνδέεται με την ανθρώπινη συμπεριφορά. Για να την πετύχει, ο manager πρέπει να απαντήσει ικανοποιητικά στο ερώτημα «πώς να δημιουργηθεί ένα συναίσθημα συμμετοχής και ταύτισης με τους στόχους της επιχείρησης».

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Δημιουργικό πάθος και... management

Δημιουργικό πάθος και... management

Το ταλέντο πρέπει να είναι γενναιόδωρο και να τίθεται στην υπηρεσία των παθών μας, για να είναι μοναδικό. Πώς μπορεί να ωφεληθούν τα στελέχη των επιχειρήσεων και να ανταποκριθούν στις προκλήσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι μεγάλες προκλήσεις για το επιχειρείν

Oι έξι τάσεις που διαφαίνονται σε παγκόσμιο επίπεδο για τους προέδρους, διευθύνοντες συμβούλους των επιχειρήσεων. Γιατί αποτελεί κλειδί για την ανάπτυξη της χώρας η ποιότητα και δημιουργικότητα του ανθρώπινου δυναμικού.

Πολύτιμος σύμμαχος η διαχείριση του θυμού

Οι επικοινωνιολόγοι βλέπουν την σύγκρουση σαν ευκαιρία. Την αντιμετωπίζουν παραμονεύοντας σιωπηλοί και περιμένοντας. Γιατί η τακτική της υπομονής –η οποία επιτρέπει στον άλλον να ξεθυμάνει– έχει κέρδος

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί τα μακροπρόθεσμα πλάνα... αποτυγχάνουν

Παρά τα όσα λέγονται (ενίοτε δε και με σοβαροφάνεια), ο μακροπρόθεσμος επιχειρηματικός σχεδιασμός είναι μία φαντασίωση. Ο manager πρέπει να αποφασίζει τί θα κάνει αυτήν την εβδομάδα και όχι το... χρόνο.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Όταν η αλλαγή γίνεται σύμμαχος για τα στελέχη

Στα κινεζικά, η λέξη Αλλαγή αποτελείται από δύο ιδεογράμματα: το ένα σημαίνει Κίνδυνος και το άλλο Ευκαιρία. Μαζί, είναι σύμμαχοι. Η ικανότητα εισαγωγής αλλαγών στις επιχειρήσεις και οι λόγοι «αντίστασης».

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οι ηγέτες για τις αυριανές επιχειρήσεις

Πίσω από τις κρίσεις που οριοθετούν την πρώτη εικοσαετία του 21ου αιώνα, σημειώνονται βαθύτατοι μετασχηματισμοί ευρέος φάσματος οι οποίοι μεταβάλλουν ριζικά τόσο τις μορφές ηγεσίας όσο και το πλαίσιο άσκησής της. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η μάθηση είναι δύναμη και στο management

Το management και η διαχείριση κρίσεων

Το γέλιο διώχνει το στρες των εργαζομένων

Τι πρέπει να ζητά ο manager από τις διαφημιστικές

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύουν στη... φήμη

Ενα... ποτηράκι κάνει καλό στο management

Πώς αποφεύγονται οι συγκρούσεις μεταξύ στελεχών

Το management και οι νόμοι του Μέρφυ

O χρόνος είναι... ενέργεια για το manager

Brand content: Το μάρκετινγκ του αύριο

v
Απόρρητο