Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Gaming Brotherhood: Πλατφόρμα που αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο της διαφήμισης

Το 3ο βραβείο στο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας του προγράμματος NBG Business Seeds απέσπασε η υπηρεσία e-commerce video της Gaming Brotherhood. Τι λέει για την επιχείρηση και το Διαγωνισμό ο Ιάκωβος Ζουρνατζής, ένας από τους ιδρυτές της εταιρείας.

Gaming Brotherhood: Πλατφόρμα που αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο της διαφήμισης

Η υπηρεσία e-commerce video της Gaming Brotherhood είναι μια Software as a service (SaaS) online πλατφόρμα, στην οποία οι marketers και οι e-commerce managers μπορούν να δημιουργήσουν video των προϊόντων που πωλούν στα e-shop τους, με εύκολο και γρήγορο τρόπο (σε δύο λεπτά), ακολουθώντας τρία απλά βήματα.

Το όραμα της εταιρείας είναι να μπορέσει να εκδημοκρατίσει τη διαδικασία παραγωγής video για e-shop. Η λύση της αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο, ειδικά για τις μικρές και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αντεπεξέλθουν στις αυξανόμενες ανάγκες που δημιουργούνται, λόγω της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιακής διαφήμισης.

Η υπηρεσία της Gaming Brotherhood είναι πλήρως ανεπτυγμένη και χρησιμοποιείται ήδη από e-shop, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Στο άμεσο μέλλον η ομάδα θα επικεντρωθεί στην επίτευξη των στόχων της σε επίπεδο πωλήσεων και την περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών της.

Για την επιχειρηματική ιδέα, τους στόχους της νεοφυούς επιχείρησης και τη βοήθεια που έλαβε από την Εθνική Tράπεζα στο πλαίσιο του Διαγωνισμού, μας μιλά ο επικεφαλής της επιχείρησης Ιάκωβος Ζουρνατζής.

Για ποιο λόγο επιλέξατε να συμμετέχετε στο Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Tράπεζας;

Οι διαγωνισμοί δεν είναι στο DNA της startup μας. Βασικό μας μέλημα είναι η συλλογή feedback από τους πελάτες μας, προκειμένου να χτίσουμε την πλατφόρμα μας, βασιζόμενοι στις δικές τους ανάγκες. Παρατηρώντας όμως τους ανθρώπους που πλαισιώνουν τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, καθώς και τις διαδικασίες του, αποφασίσαμε ότι αξίζει να συμμετέχουμε. Ήταν μια πολύ δημιουργική και παραγωγική διαδικασία για εμάς. Το σημείο το οποίο μας τράβηξε την προσοχή ήταν το επίπεδο και η ποιότητα των ανθρώπων που συμμετέχουν, τόσο στην διοργάνωση, όσο και ως μέντορες. Η πλατφόρμα της Gaming Brotherhood είναι μία online, self-serve υπηρεσία, όπου δίνει τη δυνατότητα στα e-shop και marketing agencies να δημιουργήσουν προϊοντικά video για τα e-shops με γρήγορο, εύκολο και οικονομικό τρόπο, χωρίς να απαιτούνται σχεδιαστικές ικανότητες.

Υπήρξε κάποιο στάδιο στην πρότασή σας που βελτιώθηκε κατά τη διάρκεια του Διαγωνισμού και με ποιο τρόπο;

Αρκετά e-shop της ελληνικής αγοράς χρησιμοποιούσαν ήδη την υπηρεσία μας, όταν πήραμε μέρος στο Διαγωνισμό, με αποτέλεσμα να έχουμε μια ήδη ώριμη τεχνολογικά πρόταση. Ο Διαγωνισμός, όμως, μας βοήθησε να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση του scalability, που είναι ένα βασικό ζητούμενο των startups, καθώς και στο mentality που πρέπει να έχει η ομάδα για την τοποθέτηση του brand της σε άλλες χώρες, εκτός Ελλάδος.

Λάβατε κάποια εκπαίδευση ή καθοδήγηση, είτε από στελέχη της Τράπεζας, είτε από συνεργάτες του προγράμματος NBG Business Seeds, που σας φάνηκε χρήσιμη;

Ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για εμάς να εκθέσουμε τη στρατηγική και το business plan μας σε άτομα που, είτε δουλεύουν σε επενδυτικές εταιρείες, είτε είναι άτομα με μεγάλη εμπειρία στο χώρο. Επίσης, μας δόθηκε η δυνατότητα να συνομιλήσουμε με ήδη επιτυχημένους επιχειρηματίες, που όχι μόνο μοιράστηκαν την εμπειρία τους, αλλά άκουσαν και τους δικούς μας προβληματισμούς και ιδέες. Σαν αποτέλεσμα αυτής της ώσμωσης που δημιουργεί ο Διαγωνισμός με ανθρώπους που έχουν μεγάλη εμπειρία, μπήκαμε σε μία διαδικασία να δομήσουμε καλύτερα το πλαίσιο των μελλοντικών μας δράσεων, καθώς και να αναπτύξουμε περισσότερο το δίκτυό μας.

Τι θα συμβουλεύατε κάποιον που σκέφτεται να υλοποιήσει επιχειρηματικά μια καινοτόμο ιδέα;

Υπάρχει μια έννοια που είναι πολύ σημαντική στον χώρο μας: το validation. Η συμβουλή μας προς ένα άτομο που σκέφτεται να υλοποιήσει μία καινοτόμο επιχειρηματική ιδέα είναι να ξεκινήσει από το validation. Να αρχίσει παίρνοντας feedback για την ιδέα του, ελέγχοντας κατά πόσο έχει αντίκρισμα στην αγορά, και στην συνέχεια να προχωρήσει στην υλοποίηση. Όχι το αντίθετο. Όσο περισσότερο μιλάει με τους υποψήφιους πελάτες του, τόσο πιο κοντά βρίσκεται. Επίσης, όταν ξεκινήσει την υλοποίηση της ιδέας είναι σημαντικά δύο σημεία: Από την μία πλευρά, η ύπαρξη μίας ομάδας με συμπληρωματικά στοιχεία μεταξύ των μελών της και από την άλλη να μην επαφίενται μόνο στο πόσο χαρισματικά είναι τα άτομα της ομάδας, αλλά να στηριχθεί κυρίως σε δομημένες και δοκιμασμένες μεθόδους. Υπάρχει ένα εσωτερικό ρητό που λέμε στην Gaming Brotherhood: “Η μέθοδος νικάει το χάρισμα”.

Πόσο διαδεδομένες είναι οι υπηρεσίες διαδικτυακού marketing στην χώρα μας; Ποιοι είναι οι στόχοι για την εταιρεία σας τα επόμενα χρόνια;

Η περίοδος που διανύουμε είναι μία σημαντική περίοδος για το digital marketing, καθώς επίσης μία περίοδος αναπροσαρμογών. Παρατηρούμε όλο και περισσότερα καταστήματα (ηλεκτρονικά και φυσικά) να κάνουν προώθηση στον digital χώρο, όσο και καινούργιες υπηρεσίες να αναπτύσσονται για να μπορέσουν να καλύψουν τις υπάρχουσες ανάγκες. Το όραμά μας ως Gaming Brotherhood, είναι να εκδημοκρατίσουμε τη δημιουργία video για το e-commerce. Θέλουμε κάθε e-shop να μπορεί να διαφημίσει τα προϊόντα του εύκολα, γρήγορα και οικονομικά. Σε ένα περιβάλλον όπου τα social media στρέφονται όλο και περισσότερο στο video ως περιεχόμενο, ευελπιστούμε να είμαστε η πλατφόρμα που θα βοηθήσει κάθε e-shop στον κόσμο να κάνει το επόμενο βήμα στην ανάπτυξή του.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι τα βίντεο προϊόντων μπορούν να αποτελέσουν ίσως την μεγαλύτερη προώθηση για την επιχείρησή τους;

Είναι δεδομένο ότι τα social media της επόμενης γενιάς (όπως το TikTok) χρησιμοποιούν αποκλειστικά video. Ταυτόχρονα, ευρέως χρησιμοποιούμενα social media, όπως το Instagram και το Facebook ανακοίνωσαν ότι έχουν ως στόχο να δώσουν ιδιαίτερη έμφαση και να πριμοδοτήσουν τα video ως περιεχόμενο. Χαρακτηριστικά ο κ. Adam Mosseri επικεφαλής του Instagram προσφάτως δήλωσε: “We're no longer a photo-sharing app. The company wants to embrace video more broadly”. Οι επιχειρήσεις κάνοντας μία απλή σύγκριση στα αποτελέσματα που έχουν οι αναρτήσεις τους ως video και ως εικόνα, μπορούν εύκολα να δουν ότι υπερτερεί το video, ανάλογα με τους στόχους που έχουν θέσει. Από την δική μας την πλευρά ως Gaming Brotherhood διεξάγουμε έρευνα για να χαρτογραφήσουμε την παρούσα κατάσταση και να βοηθήσουμε τα καταστήματα να προχωρήσουν στην επόμενη μέρα, καθώς και να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους.

* Ο 12ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας είναι σε εξέλιξη. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν την πρότασή τους ηλεκτρονικά έως και τις 4 Οκτωβρίου, ώρα 15:00.

Από αριστερά: Βασίλης Κούγκουλος, Ιάκωβος Ζουρνατζής, Διονύσης Καββαδίας

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v