Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Oποιος εμπνέει εμπιστοσύνη κερδίζει...

Oποιος εμπνέει εμπιστοσύνη κερδίζει...

Γιατί τα υψηλόβαθμα στελέχη πρέπει να βλέπουν τον εαυτό τους σαν κάποιο που διαρκώς βελτιώνεται. Η αξία της αυτοεκτίμησης αλλά και των διαπροσωπικών σχέσεων.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Hταν ο Ιησούς ο τέλειος manager;

Hταν ο Ιησούς ο τέλειος manager;

Επανέρχεται στο προσκήνιο στις ΗΠΑ μια συζήτηση που ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια αλλά γίνεται εξόχως επίκαιρη. Το στυλ «μάνατζμεντ» που εφάρμοσε ο Ιησούς και τι μπορούν να διδαχθούν τα στελέχη από αυτό. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η δύναμη της... αδράνειας στις επιχειρήσεις

Η δύναμη της... αδράνειας στις επιχειρήσεις

Σε περιόδους συνολικών ανατροπών, όπως σήμερα, οι επιχειρήσεις πρέπει να αποβάλουν ξεπερασμένες αντιλήψεις για την ταυτότητά τους και τις σχέσεις εξουσίας στο εσωτερικό τους. Γράφει ο Α. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τι σηματοδοτεί το Rework για τις επιχειρήσεις

Τι σηματοδοτεί το Rework για τις επιχειρήσεις

To Rework είναι ο ιδανικός οδηγός για όσους κάποια στιγμή ονειρεύτηκαν να στήσουν τη δική τους δουλειά και να πάνε μπροστά, για τους φιλόδοξους και τολμηρούς, αλλά και για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που αγωνίζονται σε δύσκολες συνθήκες.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Οταν τα στελέχη αρνούνται να διδαχθούν

Οταν τα στελέχη αρνούνται να διδαχθούν

Η επιχειρηματική επιτυχία συνδέεται πλέον όλο και περισσότερο με την γνώση. Τί πρέπει όμως να γίνει, αφού αποδεικνύεται ότι τα στελέχη με την υψηλότερη μορφωτική στάθμη είναι οι χειρότεροι μαθητές;

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Η τέχνη του να είσαι προϊστάμενος

Τρεις στους τέσσερις προϊστάμενους έχουν ορισμένα προσωπικά χαρακτηριστικά που ενοχλούν τους υφισταμένους τους. Τι είπαν τυχαία επιλεγέντες υπάλληλοι για τα «αφεντικά». Πώς πρέπει να ενεργεί ένας προϊστάμενος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς ο πελάτης θα γίνει ο καλύτερος διαφημιστής σου

Σε όλο το διαδίκτυο, άνθρωποι με πάθος για κάποια προϊόντα μοιράζονται ο,τι αγαπούν αναρτώντας βίντεο. Αυτοί οι «φυσικοί» εκπρόσωποι έχουν δημιουργήσει έναν πολύτιμο «θόρυβο» για την εταιρεία. Πώς μπορεί να τους εκμεταλλευτεί ο manager.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Τεχνικές για να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των πελατών

Που πρέπει να εστιάζει ο πωλητής για να πετύχει την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών του. Πώς πρέπει να «διαφοροποιηθεί» και τί πρέπει να αποφύγει.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί το multitasking δεν αποδίδει

Ο επικεφαλής μιας επιχείρησης πρέπει να προσδιορίσει εκείνες τις εργασίες που θα δημιουργήσουν τη μεγαλύτερη αξία και να εστιάσει σε αυτές. Πώς πρέπει να ενεργήσει.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να χειρίζεστε το θυμό των συναδέλφων

Γιατί ο επικεφαλής μιας επιχείρησης πρέπει να αποφεύγει τις... διαλέξεις στις διαπροσωπικές καταστάσεις. Ο ρόλος της εμπιστοσύνης και των κομπλιμέντων στις διαπροσωπικές σχέσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς να κερδίσετε τη μάχη με τη γραφειοκρατία

Σε ποια project πρέπει να εστιάζει ο manager

O σωστός τρόπος σκέψης για ένα στέλεχος

Γιατί η επιχειρηματική αλλαγή δεν πρέπει να φοβίζει τα στελέχη

Η νέα εποχή του marketing

Πώς πρέπει να μοιράζει το χρόνο του ο μάνατζερ

Πώς πρέπει να αντιμετωπίζει ο manager τις αλλαγές

Ο φαύλος κύκλος του φόβου για τα στελέχη

Γίνε μέντορας του εαυτού σου

Oι προσωπικές επαφές που προσφέρουν... μέλλον

v
Απόρρητο