07:5719/10/2018
Στον βαθμό που μία νέα εποχή ανοίγεται για την βιολογία, η βασική έρευνα είναι αυτή που δίνει το καύσιμο για νέες θεραπείες και καινοτομίες στην βιοτεχνολογία. Ο ρόλος της βιολογίας και η σχέση με άλλες επιστήμες
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4818/10/2018
Πότε πληρώνει κανείς λιγότερα ή περισσότερα από «όσα αγοραζει» και γιατί; Το «πραγματικό προϊόν» που αγοράζει ο καταναλωτής και ο ρόλος του μάρκετινγκ.
TAGS
07:5612/10/2018
Εκείνος που θέλει να προσελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή μπορεί να χρησιμοποιεί μια προκλητική δήλωση ή μεγάλες επικεφαλίδες που υπονοούν κάποιο όφελος για τον πελάτη. Θα μπορούσε επίσης να τους ιντριγκάρει με ένα τεστ γνώσεων.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5311/10/2018
Ο εγκέφαλός μας κάθε άλλο παρά αλάνθαστος είναι. Γι αυτό και οδηγεί συχνά, χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε, σε λανθασμένες αποφάσεις και κακές εκτιμήσεις, οι οποίες όμως μπορούν να αποφεύγονται αν έχουμε την δυνατότητα τόνωσης της καθαρής σκέψης.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5310/10/2018
Η δημιουργική σκέψη ενισχύει την παραγωγικότητα στα άτομα και στις ομάδες εισάγοντας την ευρηματικότητα και την καινοτομία. O ρόλος των manager - ηγετών.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5308/10/2018
Η Ελλάδα, με την υστέρησή της σε έρευνα και καινοτομία, χάνει συνεχώς οικονομικό δυναμισμό και κατρακυλά στις τελευταίες θέσεις του νέου διεθνούς καταμερισμού της εργασίας. Τϊ συμβαίνει στις ανεπτυγμένες οικονομίες.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5505/10/2018
To χιούμορ και το γέλιο μπορούν να βελτιώσουν τις διανοητικές ικανότητες, επηρεάζοντας έτσι θετικά διαδικασίες όπως η λήψη αποφάσεων, οι διαπραγματεύσεις, η οργάνωση δεδομένων και ο χειρισμός του λόγου.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5404/10/2018
Το 50% των καταναλωτών ανά τον κόσμο δηλώνει διατεθειμένο να πληρώσει παραπάνω για προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται από κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
08:0101/10/2018
Αναγκαία η παροχή κινήτρων στους εργαζομένους ώστε να αποδώσουν καλύτερα. Γιατί πρέπει ο manager να τους κάνει να αισθάνονται ασφαλείς και ήρεμοι. Η σημασία του χιούμορ.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5927/09/2018
Οι τέσσερις παράγοντες αξιολόγησης μιας νέας ιδέας είναι οι εξής: ισχυρά σημεία, αδύνατα σημεία, ευκαιρίες, απειλές. Το ισοζύγιο των «συν» και των «πλην» είναι αυτό που θα κανονίσει το δυναμικό και την μοίρα της ιδέας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
08:0025/09/2018
Πώς μπορούμε να αποφύγουμε τις αναταράξεις που προκαλεί ο αρνητικός και ανασφαλής τρόπος σκέψης. Τι μπορούν να πράξουν τα στελέχη επιχειρήσεων ώστε να... παρακάμψουν το πρόβλημα.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5321/09/2018
Σύμφωνα με το λεξικό του Κέμπριτζ, η gig οικονομία είναι μία μέθοδος εργασίας που βασίζεται στη λογική ότι οι εργαζόμενοι έχουν προσωρινές δουλειές ή κάνουν διαφορετικά κομμάτια μιας δουλειάς και πληρώνονται χωριστά, αντί να έχουν σχέση μισθωτής εργασίας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5820/09/2018
Πρόκειται για μία τάση που εφαρμόζεται όλο και περισσότερο στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Σε αρκετές περιπτώσεις οι influencers γίνονται πραγματικοί πρεσβευτές της μάρκας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
08:0019/09/2018
Η αποδοτική ανάθεση καθηκόντων ίσως είναι η δυσκολότερη δουλειά από όλες όσες έχει να κάνει ένας manager. Με ποιον τρόπο πρέπει να αναθέτετε καθήκοντα στους υφιστάμενους...
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5517/09/2018
Η ταχύτητα της καινοτομίας προσδιορίζει και το επίπεδο οικονομικού δυναμισμού μίας εταιρείας, αλλά και μίας χώρας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:4214/09/2018
Οι συσκέψεις δεν είναι πάντα μία εύκολη υπόθεση γι’ αυτόν που τις διευθύνει. Τέσσερις συμβουλές για τον manager που θέλει να επαναφέρει την «ειρήνη» στην εταιρία του.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5510/09/2018
Γιατί οι υπάλληλοι πρέπει να αναγνωρίζουν τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους. Η εικόνα που προβάλλουν και οι αξίες που ενστερνίζονται. Ποιο ρόλο μπορεί να διαδραματίσει ο manager μιας εταιρείας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:3907/09/2018
H επιτυχία χτίζεται με τις καθημερινές, τις «ασήμαντες» συνήθειες. H αξία της προετοιμασίας και της επικέντρωσης σε ένα στόχο. Ο σεβασμός στους άλλους αλλά και στον ευατό μας.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5304/09/2018
Ενισχύει την προσωπικότητα και την εμπειρία των στελεχών, καθώς βέβαια και τα εισοδήματα και την κοινωνική ευημερία. Τι δείχνει έρευνα της HSBC.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ
07:5003/09/2018
Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβει κανείς ότι η οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης δεν «γράφει» αν ο πελάτης δεν είναι εξ αρχής δεκτικός προς αυτήν. Οι νέες τάσεις στο μάρκετινγκ.
TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ