Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Η επικοινωνία ως μέρος του επιχειρηματικού κεφαλαίου

Η επικοινωνία ως μέρος του επιχειρηματικού κεφαλαίου

Στην εποχή της γνώσης, του story-telling, των fake news και της ψηφιακής έκρηξης, οι επιχειρήσεις που δεν έχουν επικοινωνιακή πολιτική θα είναι σε κάποια φάση όπως οι παράνομοι μετανάστες.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

«Παγίδα» για τους manager οι διαφορές κουλτούρας

«Παγίδα» για τους manager οι διαφορές κουλτούρας

Τί είναι οι άνθρωποι υψηλής και χαμηλής συχνότητας επικοινωνίας και πώς αντιδρούν στις διάφορες περιπτώσεις. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των δυο «κατηγοριών».

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Περί πωλήσεων χωρίς τον... πωλητή

Περί πωλήσεων χωρίς τον... πωλητή

Ποιος ο ρόλος της εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας του πελάτη με το κατάστημα, σε μία σύγχρονη αγορά. Τι πρέπει να γνωρίζει ο σύγχρονος επιχειρηματίας. Γράφει ο Γιάννης Κριτσωτάκις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Επτά κανόνες για τους managers

Επτά κανόνες για τους managers

Γενικές φιλοσοφικές ιδέες και αρχές που θα βοηθήσουν τον επικεφαλής μιας εταιρείας. Γιατί έχει σημασία να σκέφτεται θετικά και να μη μιμείται τους άλλους.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί η επιχείρηση έχει ανάγκη από όραμα

Γιατί η επιχείρηση έχει ανάγκη από όραμα

Το όραμα δίνει κοινή κατεύθυνση και κοινό σκοπό στο τμήμα μιας εταιρείας. Γιατί πρέπει να διατυπώνεται ξεκάθαρα. Πού πρέπει να εστιάσει ο manager της επιχείρησης.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Όταν έρχεται η κρίση για την επιχείρηση

Γιατί ο manager πρέπει να προετοιμάζεται για το χειρότερο σενάριο. Η αναζήτηση βοήθειας και η σκέψη πριν τις αποφάσεις. Αναγκαία η αντίδραση με δυναμικότητα.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Μην «πυροβολείτε» τις καινούργιες ιδέες

Γιατί το προσωπικό μιας εταιρείας αντιμετωπίζει εχθρικά τις νέες ιδέες. Τα πιθανά οφέλη για τις επιχειρήσεις και ο ρόλος του manager. Οι συνηθισμένες δικαιολογίες αρνητικής στάσης απέναντι στις νέες ιδέες.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Εναλλακτικά κίνητρα για τους πωλητές της εταιρείας

Ποιες τεχνικές μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επικεφαλής για να δώσει κίνητρα στους πωλητές. Η ανάθεση ευθυνών και η επιλογή υποψηφίων που θέλουν να προσληφθούν. To λάθος της... «επανάπαυσης».

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς «ζωγραφίζεται» ένας στόχος στα στελέχη

Σε αρκετές περιπτώσεις, ο επικεφαλής πρέπει να σκιαγραφεί σωστά και ολοκληρωμένα τους σκοπούς ενός project. O στόχος πρέπει να έχει προκύψει συμμετοχικά, ώστε να τον αποδέχονται αυτοί που θα τον υλοποιήσουν.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί η ομάδα χρειάζεται στήριξη

Αναρίθμητοι περισπασμοί, απειλές και εμπόδια αποτρέπουν την ολοκλήρωση των εργασιών των ανθρώπων. Τα καλά «αφεντικά» μπορούν να υπερηφανεύονται ότι θωρακίζουν τους ανθρώπους τους από όλες αυτές τις ενοχλήσεις.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί είναι απαραίτητη η... πνευματική γυμναστική

Πώς φτιάχνεται το δημιουργικό κλίμα στην εταιρεία

To νέο επιχειρηματικό σύμπαν

Πώς οι εργαζόμενοι θα... «αγκαλιάσουν» τις αλλαγές

Δέκα τρόποι για να... αποτύχει o manager

Εναλλακτικά κίνητρα για πωλητές μιας εταιρείας

Πώς πρέπει να λειτουργεί το μάνατζμεντ τις... κρίσιμες ώρες

Πώς να «χειρίζεστε» τα δελτία Τύπου

O manager και η διαδικασία ελέγχου

Οι νέες τάσεις της διαφήμισης

v
Απόρρητο