Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Πώς γίνεται πιο ενδιαφέρουσα η εκπαιδευτική διαδικασία

Πώς γίνεται πιο ενδιαφέρουσα η εκπαιδευτική διαδικασία

Οι σύγχρονες αντιλήψεις στην εκπαιδευτική διαδικασία και η μεγάλη αξία της ενεργητικής συμμετοχής των φοιτητών. Η «αντεστραμμένη τάξη» και το γράμμα «Τ». Γράφουν οι Κ. Ζοπουνίδης και Ευ. Κρασαδάκη.

Management σε στυλ Ντόναλντ Τραμπ: Κάντε το όνομά σας... «Brand»

Management σε στυλ Ντόναλντ Τραμπ: Κάντε το όνομά σας... «Brand»

Οι συμβουλές του πρώην Αμερικανού προέδρου που λένε πολλά για την προσωπικότητά του και την πολιτική που ακολούθησε και μάλλον... ακολουθεί στη χώρα του.

Ζιντάν και Ρονάλντο δίνουν μαθήματα στους μάνατζερς

Ζιντάν και Ρονάλντο δίνουν μαθήματα στους μάνατζερς

Μπορεί κάποιες φορές η τύχη να συμβάλλει και αυτή στην επιτυχία, όμως η τελευταία, ως μέρος του παιχνιδιού της ζωής, υπακούει σε συγκεκριμένους κανόνες. Μαθήματα από ποδοσφαιριστές για επιχειρηματικά... γκολ.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Ποιος είναι ο «φονιάς» της επιχειρηματικής ευκαιρίας

Ποιος είναι ο «φονιάς» της επιχειρηματικής ευκαιρίας

Παράλυση, αναβλητικότητα και έλλειψη σκοπού. Αυτές είναι οι τρεις κρίσιμες συνέπειες του φόβου και της αδράνειας που συνεπάγεται. Πώς πρέπει να τον αντιμετωπίσετε ώστε να βγείτε νικητές.

Μια νέα προσέγγιση στη διοίκηση της επιχείρησης

Μια νέα προσέγγιση στη διοίκηση της επιχείρησης

Το μοντέλο της «εύλογης αξίας» που οδηγεί τους CEO να ικανοποιούν κατά προτεραιότητα βραχυπρόθεσμα συμφέροντα των μετόχων. Η κοινωνική διάσταση και η αμφισβήτηση της αλληλουχίας ιδιοκτησίας-εξουσίας. Γράφει ο Κων. Ζοπουνίδης.

Η τεχνολογία κόντρα στις αντοχές του... δοκιμασμένου μάρκετινγκ

Παρά τις ποικίλες μεθόδους με τις οποίες το ψηφιακό μάρκετινγκ δίνει τη δυνατότητα στα επώνυμα προϊόντα να προωθήσουν την αναγνωρισιμότητά τους υπάρχει μια μέθοδος που κυριαρχούσε και... κυριαρχεί.

Πώς «προπονούνται» τα επιτυχημένα στελέχη επιχειρήσεων

Γιατί πρέπει να ακολουθούν την τακτική των αθλητών με σκοπό τη βελτίωση των επιδόσεών τους μέσα από την καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος. Η σημασία της αυτοκριτικής ως προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα.

Οι νέες τάσεις που ανατρέπουν τα δεδομένα στο marketing

Η Deloitte συγκέντρωσε δεδομένα που αποκάλυψαν τους τρόπους με τους οποίους οι brand leaders επανεξετάζουν ολιστικά την προσέγγισή τους όσον αφορά το engagement και την εμπειρία των πελατών, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί κι επίκαιροι.

Το management, η ταύτιση με τον... ναζισμό και ο λαϊκισμός

Μια ατυχέστατη προσπάθεια ταύτισης του επιχειρείν και της οργανωτικής του δομής με τον εθνικοσοσιαλισμό και την αποκρουστική του ιδεολογική υπόσταση. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

H «αρχή Παρέτο» και γιατί παραμένει επίκαιρη

Γνωστή επίσης ως κανόνας 80/20, η αρχή αυτή, σημαίνει ότι το 80% των αποτελεσμάτων προκύπτουν από το 20% των μέσων ή αιτίων. Η σημερινή πραγματικότητα και το μάρκετινγκ.

Επιχειρησιακοί στόχοι: Τι είναι και πώς λειτουργεί το «Sandbagging»

Οι «κακές» συνήθειες που πρέπει να κόψει ο μάνατζερ

Η χειραφετημένη επιχείρηση και το μοίρασμα της εξουσίας

Πώς θα γίνετε «σούπερ σταρ» στον επαγγελματικό βίο

Marketing: Κάντε το όπως οι startups

Διχασμένο το κινεζικό management ψάχνει το δρόμο του!

Ποια φιλοδοξία λείπει από τους περισσότερους μάνατζερ

Η πανδημία και η απαίτηση για... κοινωνικό marketing

Πώς θα ακολουθήσετε τα χνάρια των Google και Apple

Πώς θα καταμετρήσετε τις επιδόσεις της επιχείρησής σας

v