Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Διεθνής πρωτιά για τρεις Έλληνες ακαδημαϊκούς στο Business and Management

Διεθνής πρωτιά για τρεις Έλληνες ακαδημαϊκούς στο Business and Management

Τι έδειξαν τα κριτήρια εισαγωγής για τους ερευνητές σχετικά με τον Discipline H-index (D-Index), το ποσοστό των συνεισφορών τους σε ένα συγκεκριμένο επιστημονικό κλάδο.

Προπόνηση στελεχών για ομαδικό πνεύμα στη σκιά των Αλπεων

Προπόνηση στελεχών για ομαδικό πνεύμα στη σκιά των Αλπεων

Η αυτοκριτική ως προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα. Η σημασία που έχει να μάθουν οι μάνατζερ να ελέγχουν τους φόβους και τις ανασφάλειές τους. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η συνταγή για επιβίωση των επιχειρήσεων σε δύσκολους καιρούς

Η συνταγή για επιβίωση των επιχειρήσεων σε δύσκολους καιρούς

Παγκόσμιες ανακατατάξεις σε όλα τα επίπεδα επιβάλλουν νέους κανόνες σκέψης και οργανωτικής δομής. Κοινός παρονομαστής της προσαρμογής είναι η αλλαγή. Γράφει ο Δημ. Μπουραντάς.

Μάνατζμεντ: Οι «άνθρωποι της εταιρείας» και η επιστροφή της ατομικότητας

Μάνατζμεντ: Οι «άνθρωποι της εταιρείας» και η επιστροφή της ατομικότητας

Στη σημερινή εποχή το μοντέλο που επέβαλε άκαμπτες δομές και διοίκηση από ομάδα ανθρώπων με ίδιες αντιλήψεις περνά στην ιστορία. Ποια είναι η σωστή συνταγή για την επιχειρηματική μετάβαση.

Business Plan: Τα κρίσιμα βήματα μέχρι την υλοποίηση

Business Plan: Τα κρίσιμα βήματα μέχρι την υλοποίηση

Ένα εξαιρετικά επίκαιρο και χρήσιμο βιβλίο-οδηγός των Catherine Leger-Jarniou και Γιώργου Καλούση εξηγεί γιατί η δημιουργία είναι μια περιπέτεια. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Management: Οι επαφές που είναι... χρήμα

Το να παραμελείς τις ζωτικές σου γνωριμίες είναι σαν να πετάς χρήματα. Ακόμα χειρότερα, είναι σαν να σπαταλάς τον χρόνο σου. Πολύτιμες συμβουλές στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαχειρίζεται το... χάος

Σε καιρούς αβεβαιότητας οι επιχειρήσεις πρέπει να μελετούν τα τρωτά σημεία και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Πώς θα καταστρώσετε σωστά τα σενάρια για την επόμενη ημέρα. Γράφει ο Αθ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα προωθήσετε αποτελεσματικά την καριέρα σας

Η σημασία της σωστής διαχείρισης των συναισθημάτων. Γιατί είναι κρίσιμο για την καριέρα η επιλογή που κάνουμε μεταξύ του σωστού και του... σωστού. Ενα διδακτικό παράδειγμα.

P. Koestenbaum: Ο Σωκράτης και το αύριο της επιχείρησης

Ενας πολύπειρος φιλόσοφος του μάνατζμεντ και του επιχειρείν, εξηγεί γιατί οι εταιρείες του αύριο θα πρέπει από σήμερα να διαβάσουν την σωκρατική αντίληψη για το «είναι». H «νέο-οικονομική παθολογία». Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Τέσσερις συντελεστές αδράνειας που πνίγουν τις επιχειρήσεις

Αν μια επιχείρηση θέλει πραγματικά να αλλάξει, πρέπει να δει διαφορετικά ταυτότητα και συμπεριφορές. Οι κρίσιμες παράμετροι και οι οκτώ φάσεις της αλλαγής. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η μετάβαση του μάρκετινγκ από το άτομο στο... πρόσωπο

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να κρατήσει τα ταλέντα της

Τα δυο στυλ διοίκησης και ο ρόλος της «γυάλινης οροφής»

Μαθήματα μάρκετινγκ από δυο σετ... πετσέτες

Η «άσκηση» που οδηγεί τους μάνατζερ σε σωστές αποφάσεις

Πώς η εμπειρία μπορεί να αποδειχθεί... βαρίδι στις αλλαγές

Αντ. Γκορτζής: Η εταιρική φήμη εργαλείο για αύξηση τζίρου και κερδών

Τα αγγλικά ως «ελάχιστος παρονομαστής» για τις επιχειρήσεις

Το «γλωσσάρι» της Βενετίας Κουσία για την αγορά εργασίας

Οι 2+1 συμπεριφορές που καθορίζουν την πορεία επιχειρήσεων

v
Απόρρητο