Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Γιατί έχει σημασία να ξέρει να ακούει ένας μάνατζερ

Γιατί έχει σημασία να ξέρει να ακούει ένας μάνατζερ

«Όταν το ανώτερο στέλεχος έχει αναπτύξει σημαντικά τις δεξιότητες ακρόασης, τότε η διαφορά στην απόδοσή του συνιστά καθοριστικό παράγοντα αποτελεσματικότητας», διαπιστώνει η McKinsey.

Τι είναι και σε τι χρησιμεύει το Balanced Scorecard

Τι είναι και σε τι χρησιμεύει το Balanced Scorecard

Ξεκίνησε σαν ένα απλό πλαίσιο, σχεδιασμένο να βοηθάει τις επιχειρήσεις να δομήσουν τον τρόπο που μετρούν τις επιδόσεις τους. Εχει, όμως, εξελιχθεί σε ένα πολύ πιο σύνθετο εργαλείο στρατηγικού management.

Οι νόμοι του Μέρφυ δίνουν λύσεις στους μάνατζερ!

Οι νόμοι του Μέρφυ δίνουν λύσεις στους μάνατζερ!

Όταν κάποια πράγματα φαίνονται να βρίσκονται στον στραβό δρόμο, μήπως κάποιες «παράξενες» ιδέες είναι τελικά πολύ χρήσιμες; Μια θεώρηση των πραγμάτων μεταξύ αισιοδοξίας-απαισιοδοξίας και πραγματικότητας.

Oι τρεις λόγοι που οδηγούν μια εταιρεία σε κρίση

Oι τρεις λόγοι που οδηγούν μια εταιρεία σε κρίση

Σε φάσεις έντονου ανταγωνισμού, όπως στη σημερινή εποχή, η πιστότητα των πελατών σε μία επιχείρηση αυξάνει την κερδοφορία. Μαζί με τους μετόχους αποτελεί πολύτιμο αφανές κεφάλαιο.

TAGS ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

Η σημασία του «όχι» στην καθημερινότητα ενός στελέχους

Η σημασία του «όχι» στην καθημερινότητα ενός στελέχους

Ένα αποτελεσματικό μάνατζμεντ του χρόνου ξεκινά από την ικανότητα να αρνείται κανείς κάτι που οδηγεί σε περιττές απασχολήσεις και σε οδυνηρό άγχος. Τι σημαίνει ορθή διαχείριση των προτεραιοτήτων. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

Πώς θα γίνετε σούπερ σταρ στον τομέα σας

Η επιτυχία στην επαγγελματική ζωή είναι συνάρτηση με το πόσο ψηλά βάζει κανείς τον πήχη. Οι πρωταθλητές αποκτούν ό,τι επιθυμούν και πετυχαίνουν. Οι βασικοί λόγοι αποτυχίας. Γράφει ο Σεθ Γκόντιν.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Πώς καλλιεργείται η δημιουργικότητα στις σύγχρονες επιχειρήσεις

Για μια επιχείρηση, σε εποχές γρήγορων αλλαγών, είναι ζωτική ανάγκη να παράγει πρωτότυπες ιδέες και άρα να καινοτομεί σε προϊόντα και υπηρεσίες. Στόχος το συγκριτικό πλεονέκτημα. Γράφει ο Αθ. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΚΑΡΙΕΡΑ

Γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται επειγόντως... αποκέντρωση

Τριάντα χρόνια μετά την έκδοσή του, το βιβλίο των T. Cowen και D. Parker για τη θέση των επιχειρήσεων μπροστά στην αγορά ποτέ δεν ήταν τόσο επίκαιρο. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

Η «μπλόφα» ως τακτική στο κυνήγι της εταιρικής απόδοσης

Τι είναι το sandbagging και γιατί το συναντάμε όλο και περισσότερο στον χώρο των επιχειρήσεων. Πώς επηρεάζει τις αποδόσεις και γιατί μπορεί να φέρει αντίθετα από τα προσδοκόμενα αποτελέσματα. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

H «immersive experience» νέο Ελντοράντο για τις επιχειρήσεις

Ποια είναι τα μέσα που μεταβάλλουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβανόμαστε την πραγματικότητα. Το πάντρεμα του εικονικού περιεχομένου με το φυσικό περιβάλλον και οι εφαρμογές στις επιχειρήσεις. Γράφει ο Αθαν. Χ. Παπανδρόπουλος.

TAGS ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - TELECOMS

Αλλάζει το τοπίο στο μάρκετινγκ, έρχονται οι «έξυπνες μηχανές»

Τι θα βρείτε στο μυαλό ενός μάνατζερ

Οι νέες τάσεις του μάνατζμεντ στον σύγχρονο κόσμο

Η συνταγή για τη δημιουργία επιτυχημένων startups

Τάσος Σταλίκας: Η θετική ψυχολογία εφαλτήριο δημιουργίας

Πώς μπορεί ο χαρισματικός ηγέτης να γίνει... καλύτερος

Η συνταγή του Οδυσσέα για τον σύγχρονο μάνατζερ

Επιχειρήσεις: Μαθήματα ηγεσίας από τη θητεία σε μια… σέχτα

Η επανάσταση του «Internet of bodies» και οι θεωρίες συνωμοσίας

Η συνταγή για να γίνει η γνώση «δύναμη» για μια επιχείρηση

v