Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

MANAGER 2DAY

Τα μυστικά του Benchmarketing

Τα μυστικά του Benchmarketing

Γιατί είναι απαραίτητο για μια εταιρία να συγκρίνεται με τον καλύτερο του κλάδου της παγκοσμίως και να εξετάζει τις καλύτερες πρακτικές ανεξαρτήτως κλάδου.

Η εποχή της πλατφόρμας

Η εποχή της πλατφόρμας

Αναδύεται ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο δημιουργεί αξία μέσα από τη διευκόλυνση συναλλαγών καταναλωτών και παραγωγών/παρόχων.

Τι αποδίδουν τα Like και πόσο

Τι αποδίδουν τα Like και πόσο

Διεξοδικές έρευνες αποδεικνύουν ότι τα πολλά likes δεν αυξάνουν τα ποσοστά πωλήσεων ούτε παρακινούν τους φίλους του χρήστη σε αγορές.

Τι αποδίδει η επένδυση στα social media

Τι αποδίδει η επένδυση στα social media

Ποια βήματα πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι του μάρκετινγκ για να αυξήσουν την επιρροή της εταιρείας τους στα social media και να έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Μύθoι και αλήθειες για τη δημιουργικότητα

Μύθoι και αλήθειες για τη δημιουργικότητα

Γιατί η ποσότητα είναι ο πιο προβλέψιμος δρόμος για την ποιότητα. Πώς μπορεί να δημιουργηθεί το πλαίσιο ώστε να παράγονται καινοτόμες ιδέες που μπορεί να εκμεταλλευτεί μια επιχείρηση. Γράφει ο Σπ. Παολινέλης.

Τι είναι και πως λειτουργεί το Retail Analytics

Το νέο εργαλείο μάρκετινγκ στα χέρια των επιχειρήσεων και οι δυνατότητες. Τι πληροφορίες δίνει η μέτρηση προσώπων και η ανάλυση του... βλέμματος του δυνητικού πελάτη.

Ο κανόνας του «ναι» και του «όχι»

Πώς μπορείτε να λαμβάνετε τις ορθές αποφάσεις όταν λειτουργείτε υπό πίεση χρόνου. Η σημασία του να τίθενται τα σωστά ερωτήματα και να είναι ξεκάθαρες οι απαντήσεις που δίνονται.

Οι επιχειρήσεις και η ανάγκη για «ζωντανή γνώση»

Στο τέλος θα κερδίσουν και θα επιβιώσουν οι επιχειρήσεις που ξέρουν να αξιοποιούν καλύτερα το ανθρώπινο στοιχείο. Αξιοποίηση σημαίνει, κατ’ αρχήν, ανάπτυξη μέσω της εκπαίδευσης.

Παρακίνηση εργαζομένων σε εποχές κρίσης

Μία σημαντική πρόκληση για τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων είναι να προσφέρουν έμπνευση και να γνωρίζουν ότι η πίστη και η αφοσίωση δεν αγοράζονται, κερδίζονται!

Πώς θα μάθετε να αξιολογείτε την εργασία σας

Κάθε φορά που λαμβάνετε μια σημαντική απόφαση, σημειώστε κάπου, εκ των προτέρων, το αποτέλεσμα που αναμένετε. Έναν χρόνο αργότερα, συγκρίνετε το αναμενόμενο με το πραγματικό αποτέλεσμα.

Το παράδοξο της... μαρμελάδας

Γιατί η επιτυχία είναι ένας... μύθος

Η... τέχνη της λήψης αποφάσεων

Χρήσιμα tips για τους πωλητές του... αύριο

Πώς θα εμφυσήσετε το όραμά σας στους υπαλλήλους σας

Επιχειρήσεις: Χωρίς συνεργασίες δεν υπάρχει... μέλλον

Πώς φτιάχνεται δημιουργικό κλίμα σε μια εταιρεία

Οι έξι κανόνες της πειθούς

Μην πυροβολείτε τις καινούργιες ιδέες

Ο δεκάλογος που φέρνει την αποτυχία στο management

v
Απόρρητο