Η σεναριογράφος που δεν βλέπει πια... τηλεόραση

Μπορεί να βρίσκεται πίσω από σειρές όπως το «Grey’s Anatomy» και το «Bridgerton», αλλά η Shonda Rhimes το έχει ρίξει στο διάβασμα.

Η σεναριογράφος που δεν βλέπει πια... τηλεόραση
  • Δηλώσεις της Shonda Rhimes (γράφει η Remy Tumin)

Η Shonda Rhimes, τηλεοπτική παραγωγός και σημαίνον στέλεχος των μέσων μαζικής ενημέρωσης, έχει γράψει και έχει συμβάλει στην παραγωγή μερικών από τις πιο αξιόλογες και πετυχημένες τηλεοπτικές σειρές.

Ωστόσο, στο συνέδριο του DealBook, έκανε μία ανατρεπτική δήλωση: «Ξέρω ότι ακούγεται τρελό, αλλά δεν βλέπω πια τηλεόραση. Ήθελα να κάνω ένα… πνευματικό διάλειμμα!». Γι’ αυτό και το έριξε στα βιβλία.

Το 2017, η Rhimes τάραξε τα νερά της τηλεοπτικής βιομηχανίας, όταν υπέγραψε ένα… εννεαψήφιο συμβόλαιο με το Netflix, μετά από περισσότερα από δέκα χρόνια συνεργασίας με το ABC και την Disney, για τα οποία δημιούργησε επιτυχίες όπως το «Grey’s Anatomy», το «Scandal» και το «How to get away with murder».

Έχει εργαστεί για τουλάχιστον 8 σειρές, είτε στην παραγωγή είτε στον σχεδιασμό, με την πλατφόρμα τηλεοπτικού – κινηματογραφικού περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου του «Bridgerton», η οποία βασίζεται σε μια σειρά ρομαντικών μυθιστορημάτων που διαδραματίζονται την περίοδο της 1795 – 1837 και έγινε αμέσως επιτυχία.

Είναι γνωστό ότι τη Rhimes δεν την τρομάζουν τα αμφιλεγόμενα θέματα στη δουλειά της. Αλλά μια μεγάλη διαφορά αυτή την περίοδο της ζωής της είναι ότι το Netflix δεν επεμβαίνει στη δουλειά της. Ενώ δούλευε με μεγάλα δίκτυα, είχε «πολλές ενδιαφέρουσες συζητήσεις» σχετικά με έργα «που είχαν να κάνουν κυρίως με queer ιστορίες και οτιδήποτε σχετικό αφορούσε την άμβλωση».

Αυτό, όμως, που πάντα την ενδιέφερε περισσότερο ήταν να πει μια καλή ιστορία και όχι η τηλεθέαση ή οι αντιδράσεις του κοινού.

«Ο ποιοτικός έλεγχος είναι σημαντικός. Κάνω μόνο σειρές με τις οποίες θα ήθελα να “κολλήσω” και να βλέπω η ίδια», δήλωσε.

Τάχθηκε υπέρ της απεργίας των σεναριογράφων στις ΗΠΑ, λέγοντας στο CBS News ότι ήρθε η ώρα κάποια πράγματα να γίνουν πράξη, καθώς οι σεναριογράφοι διεκδικούσαν καλύτερους μισθούς. Η δουλειά της, όμως, πάνω στο σίριαλ μυστηρίου «Τhe Residence», συνεχίστηκαν.

H Rhimes είπε η εργατική κινητοποίηση «δεν ήταν καθόλου περίπλοκη», προσθέτοντας: «Θεωρώ τον εαυτό μου συγγραφέα πρώτα απ’ όλα». Αναγνώρισε, όμως, ότι δεν ήταν τόσο εκτεθειμένη στις οικονομικές δυσκολίες όπως πολλοί άλλοι που απέργησαν.

c.2023 The New York Times Company

v